Gå til innhold

En fråga till er erfarna OTH brukare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har køpt OTH vagn och ær storførnøjd, men svigers ær dessværre inte lika "happy" och eftersom de passar lillemann på dagarna måste jag føsøka finna en smart løsning.

Problemet ær solskydd. Vad anvænder ni? Fungerar UV trecket i praktiken? Har prøvat att hænga tex en handuk framfør men den får inte vara ifred en sekund så længe som lilemann ær vaken. Har sett på OTH solparasoll men den ser ju minimal ut om man ser på bilder iaf...

Vad gør ni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.kiddopotamus.com/p_ray.php

Sjekk denne! Helt topp, barnet sitter oppe og har skygge til og med over bena, samtidig som det har full oversikt. Passer alle vogner.

Kjøpte det selv på ebay til 135,- inkl frakt!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med solparasollen, jeg. Den er ikke liten. Man må jo stadig justere den i forhold til solen, men det er helt greit synes jeg. Spør om å få prøve en i butikken. Den skygger hvertfall fint for jenta mi uten å sperre henne inne..

Skrevet

Har tenkt å kjøpe det UV-trekket med det mørke feltet på. Der kan man jo åpne opp i midten (glidelås) sånn at ungen ser ut, mne likevel får litt skygge. Da får ungen sett litt mer og sitter ikke så innesperret, og så kan man lukke det igjen når ungen sover/skal sove. Jeg tror det fungerer greit.

Hadde det gamle/andre trekket til eldstemann, det man ikke kan åpne på midten og han nektet å bruke det når han var våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...