Gå til innhold

Synes synd på meg selv.. snufs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen idag startet så bra! Fikk slappa av og kost meg alene hjemme, og skulle på Ul kl halv ett. Søstera mi kom og henta meg, og vi fikk sett en sjønn gutt på ul, som var 2250 gram(33+4) og som lå å smatta med leppene :o)

Vi skulle ut på shopping etterpå og kom oss ned til byen og fikk parkert. Meg humpende på krykker(da jeg vrengte kneet på 17 mai) men det går veldig fort, da jeg er på vei til å bli helt fin. :o) Blir sånn gå/springing med krykkene.

Rundt hjørnet, og der ligger sentrum, ei ujevn helle og PANG i bakken. Kneet blir merkbart vridd "knikk knakk" og før jeg aner ordet av det ligger jeg på bakken og kikker opp på folk som stimler rundt meg. Vanvittig vondt i kneet mitt - som jo var fiiint nå..sukk...og hofta kjennes ut som om den var blitt påkjørt..

Fikk omsider komt meg opp på en krakk som ei butikkdame hadde henta, og stabla meg opp på krykkene. Takk og lov for at de fremdeles var med meg, og ikke forlagt hjemme!!

Nå sitter jeg i 3.etasje hjemme, godt plassert i senga med puter og isposer... Min kjære har funnet et gammelt tv og satt på kommoden, og pc en har jeg på fanget... Nå håper jeg bare på at jeg ikke blir sittende her resten av svangerskapet.. Jeg har jo vært i sååå godt form foruten det forb*piiip* kneet da..

Kan liksom ikke sitte i stua heller, da vi som sagt har 3 etasjer.. hvor toalett og soverom er på toppen og stua under her.. Da hadde jeg tilbrakt storeparten av dagen med å forsere trapper..

Synes litt synd på meg selv akkurat nå... og trenger litt trøst.. *:o)*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Dette var jo skikkelig kiipt....

Du får ha god bedring!

Skrevet

Off, så kjedelig !!

Håper det går fort over :-)

*trøsteklem*

Skrevet

Æsj, kjipern!! Har du hatt en lege til å titte på kneet ditt på nytt, da? Kjipt å bli sittende i ro resten av svangerskapet, men kanskje blir du fortere bedre enn du tror. Det var tross alt i dag det skjedde. God bedring og lykke til! Mye morsomt å se på TV, og på internett er det jo mye å finne....

Skrevet

Blir liksom mye bedre av litt medlidenhet :o) Nei, Ella, har ikke det.. tenker litt på det, men lurer på hva i all verdens dager han kan gjøre med det. Annet enn å sitte på legevakten hele kvelden, og kanskje bli sendt på røntgen - noe som ikke er allverdens bra nå heller, med baby i magen å alt.. Har faktisk beinskjørhet også(hehe...)så burde vel ta meg en tur, men kjenner at det er kneet som er galt, og trolig ingen brudd, så derfor sitter jeg her å syter litt i stedet ;o)

Krysser fingrene for at det går over. Var nå flaks at jeg landa på hofta og ikke på magen synes jeg.. glad for det. Men kanskje det er en automatisk reaksjon i denne tilstanden.. babyen sparker og har det fint så da er jeg jo glad!

Jadda, nå står tv på bånn guff, og datan er i fanget, så bedre enn dette blir det vel neppe:o) Jo forresten, gubben er nede på pizzabakeren etter pizza nå;o) Smisker meg til altslagt!

Får bare glede meg til jordmødrene som begynner i kveld, de så jeg ikke sist sesong!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...