Gå til innhold

Skremmende fort!!


De tre gull

Anbefalte innlegg

Bare 100 dager igjen..

 

Dette går veeeldig fort. Har ikke begynt å forberede huset på at det snart kommer en baby. Har kun kjøpt et bilsete. Og en body.

 

Skjønner det ikke. Har jo nettopp blitt gravid.... dette svangerskapet har gått veldig fort og smertefritt så langt. Mye fortere enn med de to andre.

 

Nei jeg får vel snart sette igang...Skal bare på ferie først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tida går fort! Skremmende fort som du sier... :)

Har 101 dager igjen, så nærmer seg med stormskritt...

Har ikke fått særlig mer i hus enn deg, men dobbelt opp av det lille eg har siden eg venter to da... Hehe... :)

Så har to bilstoler og dobbelt opp med et par klesplagg.

 

Rommet som barna skal ha må gjøres klart, og da må først det som står der nå (skrivepult og stort skap) selges og fjernes. Og så må det kjøpes seng, skap og kommode.. *sukk*

 

Blir vel orden på sakene til slutt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92 dager igjen..... *iiiiiiiiiik!!!!!*

har lissom ikke tre sifra antall dager igjen lenger, og det er scary!

og enda mer skummelt å tenke på at når jeg er ferdig med ferien min, så har jeg bare TO MND igjen.... like før jeg går i gulvet *ler*

vi har fått mye i hus nå...vogn, sprinkelseng, lekegrind, matstol, seter, ammepute osv....men vetke om det gjør det lettere eller enda mere nervepirrende, for med alt dette i hus så blir det så innmari tydelig om hva som snart er like om hjørnet!!!

pluss at magen min er diiiiiiiiiger!!! tror jeg må få tak i målebånd og se hva omkretsen sier :)

men jeg og vi gleder oss oppi alt dette da,selvom temaet "fødsel" skremmer livsskitten ut av meg! *grøss*

 

eneste som er sikkert, er at den dagen kommer! uansett hva som skjer, så det er bare å trekke pusten godt og forberede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nettopp at jeg har 100 dager igjen selv! Tiden går altfor fort, synes jeg. Det har akkurat gått opp for meg at jeg skal gjennom en fødsel, har bare tenkt på tiden etter fødsel, jeg....

 

Fått litt panikk og følelse av tidsnød. Har vogn, får seng rett etter ferien, har sydd litt klær, men ellers er ikke noe klart. Kanskje jeg skal ta malekosten fatt i morgen, bare for å ro nervene litt .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...