Gå til innhold

er det noen store gravide her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske overvektig føler meg så alene og fæl for alle som er gravide nå for tiden er jo så tynne og perfekte. Føler meg ikke vel i det hele tatt. Så er det noen andre store her som vil snakke litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Du er langtifra alene. Gå til forumet som heter "90+". :)

Og gratulerer så masse med graviditeten!!!!

Skrevet

hei, jeg ser gravid ut hele tiden og har gjort det siden nummer to! da gikk jeg opp 30 kilo med svangerskapsforhiftining i tillegg til mine vanlige kilo, og har kun gått ned 15 av de....jeg er nok en stor damne og har mye mage, rump og lår! er litt inne på 90+ siden og på mars terminklubben----lykke til med svagerskapet og kos deg!

Skrevet

jeg er også stor. er litt inne på 90+ forumet, men synes aktiviteten er litt liten der. Så du er nok ikke alene nei!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...