Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er ganske overvektig føler meg så alene og fæl for alle som er gravide nå for tiden er jo så tynne og perfekte. Føler meg ikke vel i det hele tatt. Så er det noen andre store her som vil snakke litt?
ampall Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei hei! Du er langtifra alene. Gå til forumet som heter "90+". Og gratulerer så masse med graviditeten!!!!
smurf 77 * har født Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hei, jeg ser gravid ut hele tiden og har gjort det siden nummer to! da gikk jeg opp 30 kilo med svangerskapsforhiftining i tillegg til mine vanlige kilo, og har kun gått ned 15 av de....jeg er nok en stor damne og har mye mage, rump og lår! er litt inne på 90+ siden og på mars terminklubben----lykke til med svagerskapet og kos deg!
gullet0305+09 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 jeg er også stor. er litt inne på 90+ forumet, men synes aktiviteten er litt liten der. Så du er nok ikke alene nei!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå