Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei, Fikk plutselig velig vondt for å gå, smerten sitter ved symfyse beinet, og går nedover beina. Har også veldig mensmurring nå.... Er 39 + 1. Denne smerten ved symfyse beinet, er det noen andre som har det? Hva er det? Har bekkenløsning, men ikke kjent det på denne måten før. klarer ikke gå ordentlig, og gjør vondt hele tiden... HJELP!
Trulte76 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 kan være bekkenløsninga. Jeg har vondt der. Noen ganger veldig vondt så det er vondt å gå. Andre dager er jeg bedre.
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 ok, for klarer ikke ta beina fra hverandre i det hele tatt. Føltes nesten som hun er litt på vei ut nesten...
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har hatt smerter ved symfysebeinet lenge, og det har tatt seg drastisk opp de siste to ukene. Har bare 11 dager igjen til termin, så jeg tenker at han holder på å skru seg ned i bekkenet og derfor "tvinger" det enda litt mer opp. Da jeg spurte jordmor om dette sa hun at det var ligamentene i bekkenet som løsnet for å gi plass til babyen, så det er vel bare en videreføring av dette. Gjør grusomt vondt i snu seg i senga, og å stå opp. Nå kjenner jeg det også mye når jeg går helt vanlig så jeg håper det nærmer seg....
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Ok, takk for svaret :-) Får bare vente til dette gir seg med å gjøre noe mer i dag hvertfall... Har bare 7 dager til terminen, så håper dette er et tegn på at hun er rett rundt hjørnet..... Lille snuppa ligger hvertfall å hikker godt nede i bekkenet nå hvertfall - he he!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei muffemor! Jeg har det akkurat på samme måte. Vondt for å gå, og må sove med pute mellom bena. Stå på ett bein og ta på sko går ikke lenger. Må sitte. Har vært sånn en uke nå. Har kjent litt vondt fra en tid tilbake, men ikke slik som siste uka. Sikkert bekkenet som er blitt mer "slarkete," slik at kroppen gjør seg klar til å føde... Det er min forklaring...hehe. Glad det bare er en uke til termin for meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå