Gå til innhold

Noen gode råd?eller erfaringer?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)Jeg har hatt en del kynnere i et siste, og våknet 6 i morges til sammenhengende rier i ca 1 time. Så roet det seg helt ned og gikk over til kun press i ryggen og litt vondt i magen(nedre del), SÅ klokken 12 gikk slimproppen min,så jeg måtte inn på sykehuset for de trodde det var vannet som hadde gått, men det var slimproppen. Noen som vet eller har erfarringer om hvor lang tid før riene tar seg opp i gjen og fødselen setter skikkelig i gang?:)Setter STOR pris på tilbakemeldinger...er så spent nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet mitt gikk ca 10 timer etter slimproppen. Fødselen kom skikkelig igang ca 13 timer etter slimproppen!

Men har hørt at selv om slimproppen har gått, så det kan ta dager før fødselen er igang!

Du må ha lykke til:)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar:)Men kan det ta dager når jeg har hatt semmenhengende rier i ca 50-min til en time også...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...