Gå til innhold

Oppdatering fra Sessas liv!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Var hos fastlegen i dag på kontroll og bt var 125/100 plutselig. Legen likte ikke dette noe videre og ba meg ta kontakt med sykehuset med tanke på om jeg kanskje skulle vurderes til igangsetting. Dro fra legen med håp om at jeg skulle få en grundig sjekk i forhold til modning o.l., men på sykehuset så var alle målinger heeeeelt normale. Jeg har litt protein i urinen, og er jo litt hoven, men foreløpig så er det bare å vente til han vil ut selv altså! ;) Så da er jeg tilbake på sofaen. Linea er hos svigers og nt har lagt seg nedpå litt. Artig! ;)

 

Mamma og pappa skulle egentlig reise bort og har stadig utsatt reisen sin, men nå har det blitt til at mamma blir hjemme og pappa drar alene (han har et arrangement som han må være tilstede på) hvilket igjen senker bt mitt. Man vokser aldri fra å trenge mamma'n sin i nærheten! ;) Mamma bor bare 2 min fra sykehuset så det gjør det litt enklere med tanke på pass av Linea. ;)

 

Fikk estimert vekt i dag da og det ser ut til at han blir en gjennomsnittsunge men hodet er litt under gjennomsnittet i omkrets. Så da tipper jeg kanskje ikke så feil når jeg sier at han kommer til å veie rundt 3,6. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper nesten du blir satt igang jeg...Kan ikke være noe kjekt å være sånn på vippen med bt hele tiden!

Godt mamman din er i nærheten klar til å ta i mot Linea og at NT har ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de passer godt på deg på sykehuuset der, og at fødselen din ikke er langt unna......krysser fingrene stadig jeg :o)

Å vi kan være så glade når vi er ferdige ja! Kjenner jeg blir amper av varmen jeg...

34 dager igjen herigården....og nå drar både lege og jordmor på ferie, så det blir jo spennende de siste ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi

Bra legen sendte deg til sykehuset i alle fall da.

Du får trøste deg med at fødselen ofte er lettere når man kommer i gang av seg selv.

 

Håper likevel du blir satt i gang om du er dårlig da:)

 

Kos deg på sofaen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da - får håpe det starter av seg selv snart. De sier jo at det er det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...