♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skal være forlover på fredag og skal ha barnepass fra kl 09.00-ca 11.00 neste dag. Barnevakten er snart 16år. Hvor mye skal jeg betale hun?? Tusen takk for svar!!!!!! :)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Litt usikker, men 500 hadde jeg jaffal spandert på henne )
*Andreapus* Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 500, en brus og litt godteri.. kanskje en film i tillegg..
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei, og takk for svar! 70 kr timen var jo veldig godt betalt da... men passer hun 3 barn da? Jeg har 1 jente.. tenkte en plass mellom 500-1000. hmm,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå