DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Leste et innlegg her tidligere om Munkholm eller Clausthaler - og at disse skulle hjelpe på melkeproduksjonen... Er det noen som har noen personlige erfaringer på området?? Hvilken fungerer best? Håper på raskt svar :=)
Gjest mphs Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har drukket Munkholm noen ganger og syns det har økt melkemengden noe.
Trine_80 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har drukket Clausthaler noen ganger og føler virkelig det hjelper på melkemengden. Er jo brygget på malt, så er nok det som gjør susen. Du kan sikkert også bare spise vanlig malt å få samme effekt, men en Clausthaler i ny og ne er jo godt for kosen sin skyld også ;-)
danny Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Vørterøl sa helsesøster til meg at skulle øke produksjonen. Så jeg har drukket det endel, men synes det er vanskelig å si om det hjelper eller ikke.. Men det er godt så da gjør det jo ikke noe..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei igjen, Takk for svar ;o) En ting til: Hvis jeg drikker en Munkholm nå .. hvor lang tid tar det da før en eventuell effekt av dette? Sommerklem
Gjest mphs Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Jeg merket det allerede etter få timer. Har akkurat drukket en nå(ble minnet på at jeg hadde en i kjøleskapet da jeg svarte deg) får se om jeg merker noe snart:o)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Hei mphs, Da skal jeg sannelig løpe å hente en jeg også ... Kos deg - SKÅL ;o)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Der frista dere meg også Jammen godt at jeg har 1 i kjøleskapet!
Gjest mphs Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Den øla var god:o) Så jeg måtte kjøpe meg to nye å ha klar i kjøleskapet.
månesol Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 har egentlig aldri likt øl jeg, men måtte prøve nå for melkeproduksjonen sin del :-). Vørterøl likte jeg ikke , men Munkholm var godt! Har det konstant i kjøleskapet nå og synest det virker på å øke melken :-).
fjollefrua Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 jeg synes vørterøl hjalp mye, men de sier at all øl hjelper. vanlig lettøl er jo billigere enn vørterøl også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå