Ella78 m/ A&M Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 .. har jeg nå vasket vinduer utvendig. Kjenner kynnerne er på plass, og jeg rakk å bli ganske sliten, men om det skjer noe mer.... Ja, det får vi nå se på. Jada, vet at sannsynligvis er det bare sex som faktisk hjelper, men skader ikke å prøve. Vinduene måtte jo vaskes uansett.... :-)
alvilde Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 hehe ei venninne av meg tok lakserolje,eller hva det heter å det satt fart på sakene. men vet ikke om jeg hadde turt det selv,er litt pysette av meg hehe
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 du kan jo prøve og massere brysterne...de funker faktiskt=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke i gang i løpet av kvelden kan du gjerne komme å ta mine i morra :oD Og sex må prøves mange ganger før det virker det også - jaffal min erfaring ;o)
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Hehe, om ikke dette funker har jeg jo fått noen tips, da.... Ingen fare, om vinduene ikke var nok har jeg plenty å ta fatt på her i huset. Kom akkurat på at jeg kanskje burde ha vasket ned vårt støvete soverom før babyen kommer, han skal jo også sove der. Det blir kanskje morgendagens prosjekt, men vurderer å innhente litt svigermorhjelp.... Dette avhenger selvfølgelig av at jeg ikke har født i natt, da.... (Det er jo lov å håpe, men har ingen følelse for at det kommer til å skje akkurat....)
Edelweis Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 jeg skal nå begi meg utpå rundvasken på badet og vinduene her i huset. sex har blitt praktiser hver dag i det siste, men uten noe som helst hell. så får vi se da, om jeg må finne på noe imorgen også, om det ikke skjer noe. kynnere og murringer skal det ikke stå på i allefall!!! Lykke til alle fødeklare damer=)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Jeg for min del fikk fortgang på sakene etter å måtte bære min 14 kg tunge hund nesten en kilometer, da han fikk noe i foten og ikke ville gå en meter til.. Hadde hatt mensmurringer noen dager, men de tiltok i styrke etterpå og ble til rier på natta, som ble til baby på ettermiddagen Er vel dog ikke å anbefale kanskje..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå