Mamma2OO5 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg fikk ikke noe mer svar i tråden min i går og så er det noe jeg lurer på. Kanskje du kan hjelpe meg? Vet du hvor jeg kan finne leilighet? Hvor på nett kan jeg leite? Hva ligger som regel prisen på? Hvor er det mest barnevennlig? Har en gutt på 3 og en baby på 3 mnd. Synes ofte at Resorts kan være dyrt så derfor ønsker jeg å leie en leil:o) Flyr vi til Malaga og må leie bil for å komme oss videre? Hva ligger temp på i sept/okt? Vi orker ikke steikende varme... Sikkert mer jeg lurer på også, men kommer ikke på noe akkurat nå;o)
Hiv o'hoi Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei, Jeg er ikke Lykkeliten2, men kan prøve å svare deg. Har selv bodd noen år i Fuengirola. Leiligheter kan du feks finne på finn.no - der ligger det mange leiligheter til leie, i forskjellige prisklasser. Min mor har også et hus der, som hun leier ut til forskjellige, vet at prisen hennes er fra. 3000 kr per uke. Mener du i hvilken by? Man flyr til Malaga. Man kan enten leie bil, ta tog eller buss. Temperaturen ligger da på rundt 23-25 grader (ca)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Heisann, det er mange steder du kan leie fra bare søk på leiligheter i spania så kommer det nok opp 1000vis av nettsteder. Svigers driver et eiendomsmeklerbyrå som heter Arriba Estates, men nettsiden deres er under ombygging. prisene kommer ann på størrelsen og når på året og beliggenhet. I sept/okt. er det høstferie og da går prisen opp, men så er det plutselig lavsesong i et par uker før det tar seg opp igjen ved juletider. Jeg vil si at temp'en ligger på ca 25/28/30 grader da med stortsett stabilt solskinn men ikke med den heten som herjer fra nå og utover Aug./Sept. hele kysten er barnevennnlig egenlig men jeg er jo litt partisk til Fuengirola da.. he he. siden dere leier bil er mulighetene mange. 3 åringen vil vel helst bade og ha action hele dagen mens du må jo passe på at lillebabyen har rikelig med skygge og et mer roligere tempo.. jeg har en på snart 2 og en liten baby på snart 5mnd. og gjør det slik at vi er oppe tidlig og leker å har det gøy før det er blitt så varmt.. også er vi inne og spiser og koser oss og leker og ser på tv og sover (de gjør vel og merke... meg sove?? he he...) og så går vi ut igjen i 17/18 tiden når det er mer skygge og lettere å finne andre unger å leke med og mer skygge.. da holder vi det gående til leggetid i 8 tiden. Spanjolbarna er oppe lenge.. gjerne til midnatt og lenger skal finnne ut mer om priser og sånn til deg ok?
Mamma2OO5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for svar! da er du en skikkelig knupp hvis du gidder det! :-D Jeg er helt talentløs på å søke rundt på nett (har prøvd før og ga opp..det kom opp for mange alternativer hehe) Kunne tenke oss å dra utenom høstferien da vil ha det billigst mulig. Husker ikke når høstferien er jeg? Vi hadde tenkt oss 1 eller 2 uker. Jeg er en liten smule kresen så jeg vil ha en leil med ålreit standard. Synes det er litt viktig når man reiser med barn:o)
Mamma2OO5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Har moren din ledig da? Er det et ålreit hus? Tusen takk for svar:o) Skal titte litt på finn..
Hiv o'hoi Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Det er et stort, fint hus. Med svømmebasseng og boblebad. det er også ferdig "barnesikret" siden jeg er der en del med min lille.. Alt av barneutstyr er der også. Seng, spisestol, leker osv. Om du vil, så kan jeg sende deg bilder..
Mamma2OO5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 Ja gjerne:o) Men er det ledig? Hvordan er det å komme seg til stranda? Jeg er et strandmenneske, men greit å ha mulighet til å ha baby i skyggen og slappe av "hjemme". Må ikke være tiltak å komme seg til å fra stranda da for å si det sånn ;o) Send meg en pm da:o)
Mamma2OO5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 eeeeeeh jeg sender selvfølgelig deg en pm heheheh
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 ca. 600 -650 Euro for en uke eller 10 dager (ca.4500 - 5000kr) her ved strandlinjen i fuengirola . men selvfølgelig, masse å velge i. Men som du sier, standarden må være der med barn med i bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå