missT Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvor er det best å bestille takkekort? Vil gjerne lage mine egne, men syntes de fleste bare har kort der du kan sette inn eget bilde og tilføye noe tekst, mens det allerede står noe fra før. Hva har dere brukt? Hjelp!
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Kan man ikke alltid endre teksten da? På Optimalprint og eurofoto kan man hvertfall skrive hva man vil.
missT Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Har bare prøvd på postfoto, er et kort der jeg gjerne ville brukt men minus teksten som allerede står på. Klarer ikke å få bort denne Prøver noen av forslaga dine, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå