Gå til innhold

TIPS på gode kjøp (tilbud)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Vil bare tipse alle om at babyshop.no har salg på Super Novas babycall til kun 999,- (før 1399,-). Det er et VELDIG bra tilbud, jeg har ikke sett den billigere enn til 1199,- tidligere..

Dersom noen av dere andre har tips til gode kjøp, legg dem gjerne ut på denne tråden. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre gode tips???

Skrevet

Fru Lyng butikkene har 30% på ALT nå!!! De skal bygges om for å bli Barnas Hus butikker, så derfor må de tømme..

Var på 2 forskjellige idag - MASSE fint!

Skrevet

30 % på utstyr også? Har de bilstol, seng m.m?

Skrevet

Ved å bli Trumf medlem (gratis) kan du handle voksipose til 1595,- og 1695,- på trumf.no

Innmelding skjer via nett, sparer endel på den der :)

Rask levering var det og!

Skrevet

Hva koster den andre steder da?

Skrevet

Så bra tråd!

Vi har akkurat kjøpt maxi coxi cabrio fix setet til 1099 (el var det 1199) og quinny zapp vognen til 1499 på baby care.no

Setet har jeg sett overalt til 1599 og vognen til 1999. Så vi sparte noen kroner på dette, men fikk ikke velge farge selv. Men det var greit for oss! I frakt betalte vi 52 kr, og det ble levert etter 4 dager på en rimi butikk i nærheten.

Skrevet

Vet du hvor lang leveringstid det er hvis en bestiller Super Nova sin babycall på Babykos.no?

Skrevet

Jeg så ikke hvor lang leveringstid det var da jeg bestilte....

Skrevet

For de av dere som bor i nærheten, så er det veldig mye salg på Ski storsenter etter brannen på taket der.... Babyshop, hm, kappAhl, princess etc...

Skrevet

Voksiposen koster 2300-2400 andre steder jeg har sett :)

Skrevet

Saltlakris_høygravid:

Takk for tipset:)

Tar det lang tid før du melder deg inn i trumf før du kan bestille varer da?

Skrevet

Får bestilt varer etter noen få minutter. Du får en mail med ditt trumfnummer og passord :)

Skrevet

wow, da er det jo nesten 1000 kroner billigere... kjempebra tilbud da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...