Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for første gang i uke 10 og sliter med ekstrem trøtthet. Kan enkelt sove 16-18 timer i døgnet. Jeg er litt fortvilet fordi det begynner å bli vanskelig å få gjort noe som helst (jobb, husarbeid, sosialt). Har vært hjemme fra jobb to dager, men føler egentlig at "trøtthet" ikke er god nok grunn til dette. Plages med dårlig samvittighet og følelsen av å ikke strekke til. Noen som har erfaringer med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! ja jeg kjenner meg litt igjen i det. Jeg er 6 uker på vei og kjempesliten. Er hjemme fra jobb i dag pga det, orker liksom ingenting. Sofaen er utrolig god for tida! Tror det er viktig å lytte til kroppen, ikke stresse med noe, men slappe godt av når kroppen ber om det. Har hørt at det blir bedre når man kommer over i 2.trimester:)

Skrevet

Huff, ja. Jeg har ferie nå, heldigvis, ellers hadde jeg trengt sykemelding... Er så sliten og trøtt, og vondt i magen. Innimellom kvalm også. Orker ingenting. Ikke husarbeid, lite sosialt (får besøk i morra, så da må jeg ta meg sammen), lite kjærestetid med mannen, og ikke minst lite lek og tøys med lilletrollet mitt (halvannet år). Gleder meg til den her tida er over, for det her er så deprimerende :( Føler at kroppen er min fiende akkurat nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...