~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skulle vært på storsenteret i går ja... Har nå vært på HM og handla litt klær til snuppa, 70 % på hele butikken. Så får vi se da, om lukta går bort etter noen runder i vaskemaskinen. Syntes ikke det lukta noe særlig da jeg var der, men da jeg kom hjem kjente jeg det. Var forøvrig salg på alle klesbutikkene i 2. etg. der.
fru tekopp Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hvor er dette? Og hvorfor lukter det av klærne?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hm hvor? gjelder det alle hm butikker eller bare der?
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Ski Storsenter. Røykskadesallg etter brann på fredag.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 åå typisk! ikke der jeg bor (
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Du får fyre opp kjøpesenteret i nærheten.. hehe.. ;o)
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Aner ikke, sikkert ikke lenge. De vil vel ha ut gamle varer så fort som mulig og inn med nye vil jeg tro..
melkekua™ Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Får prøve å liste meg ut en tur imorgen jeg da ) Uten unger...hehe...gubben har ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå