Lillelinn84ogEmilio Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noenh som vet hvor de tilbyr dette i tønsberg el omegn??' Takk for svar...
shari_z Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 www.kvinnedoktor.no. Jeg har ikke vært der enda - skal på fredag (!), men har hørt mye bra om han her på BIM.
AnnaLena Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jepp, Kvinnedoktor er den beste. Jeg har vært der 3 ganger allerede og er like fornøyd hver gang. Sinnsykt bra bilder og grundig sjekk av babyen hver gang. Dr. Nicolaidis er spesialist i svangerskap og fødselshjelp. Han jobber litt på Riksen på ultralydlaben der i tillegg. Så da vet du at du kommer til en som kan det! Det koster bare 850 kr for ultralyd, bilder og film på CD samt medisinsk sjekk. Han bruker god tid på alle pasientene. Vi bruker å være der 45 min. Jeg følger hele svangerskapet mitt der. De er utrolig flinke og søte både han og kona som er jordmor (Tove). I tillegg har de rimelig og kult gravide tøy der! Du kan sjekke mer på www.megogmagen.no eller ringe 33345222. Hvor langt er du på vei? Jeg er 27 uker... Lykke til
en av hver Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Vi var hos en på Nøtterø. Huser ikke navnet, men det ligger liksom til høyre et stykke inn rett etter du kommer over broa. Kosta ca 650,- med cd og alt. Kjempefornøyde.
AnnaLena Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Det er lenge siden det kostet 650 kr der. De har fortsatt samme apparatet og er fortsatt røntgenleger. Jeg anbefaler dem ikke og jeg kan sammenligne fordi jeg har vært både på Nøtterøy ultralyd og Kvinnedoktor. Det er bare såååå mye bedre hos Kvinnedoktor. Han Dr Tveit gjorde meg bekymret i hele siste delen av svangerskapet ved at han mente terminen min var feil og at babyen skulle bli kjempe svær om jeg gikk til terminen. Det endte med ekstra oppfølging på sykehuset og de var bare oppgitt over alt han drev med. De sa de prøvde å få slutt på at Tveit på Nøtterøy ultralyd skal uttale seg om gravide. Mange klager er sendt inkl. min! Mange blander Kvinnedoktor og Nøtterøy Ultralyd fordi de før lå i samme bygget. Man har hørt om skryt om ultralyden bak Active badeland på Nøtterøy, i de fleste tilfeller gjelder nok skryten Kvinnedoktor som har en helt annen kompetanse og utstyr. Sykehuset anbefaler alle som ønsker privat ultralyd Kvinnedoktor fordi han har rett utdanning. Jeg lover med hånden på hjertet. Dere gjør klokt i å velge Kvinnedoktor...
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for svar:) Var inne å kikket på det de hadde på nettet både på nøtterøy og hos kv.dok og falt pladask for han kv.dok, hvor tidlig er det noe vits å dra egentlig,hvor tidlig så du tydelig babyen og kjønnet og han kunne gjøre en med,vurd??? Jeg er bare 14 uker men er veldig utålmodig,syntes de vanlige ul bildene er så dårlige.. Klem
AnnaLena Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært dr i uke 13, 18 og nå 26 uke. I uke 13 fikk vi flotte bilder med video hvor vi så babyen "danset" inne i magen. Han trodde han så en tiss da, men synes det var for tidlig å si. I uke 18 er det omentrent de samme bildene bare litt større, vi fikk da så klare bilder at han ga oss et 3D bevis på gutten....knis... Nå sist ble det flotte portretter og film hvor han sutter på tåa og viser fra fingeren. Det ser ut som han smiler til oss. Utrolige film snutter også. Det har vi fått hver gang. Så det betyr vel at du kan ta det når som helst. Han går også gjennom babyen for å se at den er frisk, det er veldig betryggende synes jeg.
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 Ok:) Jeg ringte dit i stad og bestilte time ,da er jeg litt over 18 uker nåt jeg skal dit:)) Så da får vi satse på at det går greit:) Gleder m så utrolig til det,kan du ikke opprette en profil det gjør du på din egen side,så kanskje du har lyst å legge ut et par bilder:) Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå