Gå til innhold

Gir snart opp hele baby prøvinga jeg.. !

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå inne i min 15pp står 14 i nicket men kommer ikke inn på min side.. ... og har begynt med utredning.. men er så skummelt og slitsomt hele greiene.. tenkt hvis jeg faktisk ikke kan få barn og at det er derfor det har tatt så lang tid?

vil jeg virkelig vite..?

og i tillegg er "alle" rundt meg gravide... føles i allefall sånn.. !

dagens sutring fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff... vet åssen du har det. vi gikk 5 år uten prevensjon før det skjedde noe som helst her vi.

skummelt med utredning... plutselig kan man få beskjed om noe man helst ikke vil ha beskjed om... jeg fikk meg noen overraskelser i løpet av utredelsen men heldigvis fikk vi fjernet "hinderet" og jeg blei gravid.

og ja.. du vil virkelig vite!!! er mye bedre å vite hva som hindrer dere ifra å bli gravide enn å slite viderer og ikke skjønne hvorfor det ikke går.... vet man hva som er galt så kan man sette i gang tiltak;) hormonbehandliger osv osv..

det ordner seg som regel. på en eller annen måte. kanskje ikke alltid det man øsket seg i utgangspunket men det ordner seg alikevel;)

og noen ganger virker det som det ikke skjer noe som helst fordi det er et eller annet som ikke er på plass enda;)

Skrevet

Hei, har det på samme vis. Er så lei av alt prøvingen tar meg igjennom. Vi har mistet mange ganger nå og begynner å tenke om det er verdt det. Er skikkelig, skikkelig lei. Vi har kommet så langt at vi ikke vil på flere runder med utredning. Får vi til å beholde neste gang så skal vi prøve. Etter det tror jeg vi søker om sterilisering til mannen min. Dagens sutring fra meg og..

Håper dere klarer å holde motet oppe. Akkurat nå har vi mistet piffen, men håper vi finner den igjen.

Skrevet

Hei jenter,

Jeg føler det på samme måte som dere, og det er så godt å noen her inne å dele tunge tanker med. Alt føles så urettferdig og alt jeg ønsker er å bli gravid! For en mnd siden toppet det seg, og humøret var på bunn. Tok et lite oppgjør med meg selv om at slik skal jeg ikke ha det!

Jeg har så mye å være takknemlig over både samboer, familie, venner, jobb og mye mer. Så istedet for å fokusere på det jeg ikke har, flytter jeg tankene på det jeg faktisk har. Jeg tror at jeg kommer til å bli gravid og få barn, og fortsetter å prøver på det. Men nå er sommeren her jenter! La oss nye sola, vin, bading og ferie! Ikke la babyprøvinga bli fullstendig oppslukt i negative tanker. Vi kan jo ikke gi opp heller, hva er alternativet? Prøver å gi dere litt pågangsmot, vi må løfte hverandre opp! En gang er det nettopp du som leser dette som kommer til å poste et innlegg her inne med overskrift: Jippi,-jeg er gravid. Det er bare noen av oss som må smøre oss med litt mer tålmodighet enn andre!

Håper sånn det klaffer for oss alle snart!!

Skrevet

takk for fint svar:)

har kommet frem til at jeg vil jo vite, men man føler seg liksom så innmari hjelpes løs innimellom.

legene tror at jeg ikke har egg løsning. men det er jo visstnok noe av det som er "enkelt" å fikse:)

Skrevet

uff, unner ingen å miste! håper at du finner igjen piffen og at du får en liten spire i magen din som vokser seg stor og sterk:)

men man har liksom sånne perioder hvor piffen er litt borte! håper at den kommer tilbake hos meg snart også:)

masse lykke til:)

Skrevet

20:55 var forresten til Randis:)

Skrevet

Luna24:)

takk for svaret ditt:)

innimellom trenger man liksom noen til å minne seg på alt det fine man har:)

for har det jo inners inne veldig bra, selv om det er sjipt at ting tar tid!

håper det klaffer for deg snart også:) og alle andre:)

ha en super sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...