UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Eldste lot jeg gå aleine fra han var ca 2,5...mens mellomste som nå er 1,5 er minst like flink som eldste var da. Men føler jo det er altfor tidlig!! Nå nettopp var han oppe å lekte, hørte han spilte munnspill hele tida, så plutselig kom lyden nærmere, og han hadde spilt munnspill hele veien ned...(nabogutten må ha åpnet for han).
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Fra rundt 2,5 tror jeg det var på jenta vår også, selv om hun gikk veldig fint på egenhånd før det også (vi har ikke noe skikkelig rekkverk i trappa vår). Klarer seg selv ved 1,5 - wow!!!
yasmina Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Eldste gikk alene da han var 16 mnd og ca det samme paa minste. Har ikke hatt uhell... eldste kroep opp og ned den foerste tiden, mens mini har vel gaatt ned siden hanfikk lov aa gjoere det alene. Mini ble akkurat 2 og fyker opp og ned som det passer han
It's all about me Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Å det var tidlig, men det kom også litt an på trappen. Men har igrunn gått alene siden han lærte seg å gå 15 mnd gammel.
It's all about me Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Nå er han to år og 2 mnd og går opp og ned til rommet sitt som han vil.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Vi har sånn lang trapp uten "svinger" på.
HTC Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Nr 1 ca 2år og 8 mnd (vi hadde ikke innetrapp før da, så hun fikk ikke øvd seg så mye) Nr 2 var kun 1år og 5mnd. Hun vokste opp med innetrapp og gikk stødig tidlig, så det ble bare tull med trappegrind. Hun er nå 1 år og 6 mnd og er opp og ned den trappa hele dagen =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Takk for svar...da skal jeg la grindene stå åpne her og - inntil minste begynner å bli bevegelig =P
Vilja<3 Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 2, 5 år? Hadde jeg skulle holdt mini borte fra trappen så lenge hadde jeg ikke fått gjort annet:) Gan gikk opp og ned fra han var ca 1,5, han bare åpnet grinden selv han, eller tok en stol bort og klatret over!, da var det bedre uten grind. Han er snart 2 år nå, har fortsatt ikke falt i trappen heldigvis
Pærefrø Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Her gikk minste mann i trappa før han kunne gå... han gikk da han var 16 mnd gammel, men krabba opp o g ned trappa fra han var ett. Grunn? han klarte å åpne grinda, og det gjorde storesøster å. Og hos besteforeldrene, så røkka de den av veggen selv, så da fant vi ut at da er det jo ikke no vits med grind. Men har ikke hatt noen uhell enda.... er det noen som ramler ned trapper her, så er det faktisk jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå