Gå til innhold

Hater sjefen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som vikar ut august, men vet ikke hvordan jeg skal klare å holde ut disse 8 ukene. Jeg kommuniserer så utrolig dårlig med sjefen min. Han digger hun jeg vikarierer for, og det virker som han gjør alt han kan for å finne feil i det jeg gjør. Har aldri hatt en misfornøyd arbeidsgiver før, men nå har jeg dårlig selvtillit og føler at jeg gjør en dårlig jobb fordi jeg får pepper hele tiden. Er liksom feil uansett hva jeg gjør. Skulle ønske jeg kunne bli sykmeldt. Vet ikke hvor streng fastlegen min er på sånt heller. Han er litt rar... Og har aldri vært i en situasjon før der det har vært aktuelt å bli sykmeldt.

Bør vel prøve å holde ut disse ukene. Men er ikke lett når jeg er hormonell i tillegg. Begynner jo å grine hele tiden. Ikke foran sjefen min, da. Men det er så kjipt å grue meg til hver dag på jobb. Skal jo nyte denne tiden, med baby i magen og masse å glede meg til. Uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde gått til legen å bedt om sykmelding for sjefen din syker deg ned på jobb og du takler ikke mere..

Skrevet

Konsentrer deg om å få utført jobben ordentlig og hold avstand til sjefen. Du trenger da ikke være bestevenner med sjefen?

Skrevet

Nei, har ikke noe behov for å være bestevenner med ham heller. Men dette er et bittelite firma, og jeg må ha mye med ham å gjøre. Noen ganger er vi bare to-tre stykker på kontoret. Det er vanskelig å gjøre jobben min når jeg hele tiden får motstridende beskjeder og veldig lite informasjon. Jeg etterlyser mer informasjon og bedre rutiner på ting, men det skjer ingenting. Og hvis jeg gir noen beskjed om å kjøpe inn f.eks printerpapir og de ikke gjør det, så er det min feil. Dette er jo voksne folk. Synes ikke det er riktig å få beskjed om at jeg gjør en dårlig jobb fordi en fyr ikke klarer å dra på Binders etter at jeg har bedt ham om det fire ganger.

Han er ganske spydig noen ganger. F.eks i dag, da jeg hadde klargjort en faktura som det sto kontoutskrift på. Han spurte om jeg ikke vet forskjellen på en faktura og en kontoutskrift. Jeg spurte regnskapsføreren, og hun sa at det er en faktura. Så jeg var ikke tjukk i huet likevel, men fikk ingen reaksjon på det fra ham. Det er ganske anstrengende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...