♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Er syk idag... Forkjøla,vondt i halsen,vondt i ørene,og i hodet... Har en gutt på 14 mnd som ikke kan gå som jeg må ta meg av,og mannen er på jobb og kommer ikke hjem før fredag(sjømann) Har ei på 9 også,men hu klarer seg jo sjøl. Heldigvis har jeg dagmamma til han,så jeg har ligget hjemme og sovet hele dagen i håp om å bli litt bedre.. Mor mi skal hente han hos dagmamma og komme hit med han. Er vel egentlig ikke så mye å klage på men føler meg så dårlig....... Får hvertfall litt hjelp,det er det jo ikke alle som får.. Er gravid i uke 24,og syns ekstra synd på meg selv når jeg blir syk. Måtte bare få det ut liksom.. Hjelper sikkert:-)) hehehehe
*Super*Mamman* Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Huff da... Er syk jeg også.. Hals- og ørebetennelse.. Er ikke gravid jeg da, men har en baby på 7 uker, + to smårollinger til på 4 og 2 år.. De to største er i barnehagen nå da, så får slappet litt av.. God bedring til oss begge da:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 God bedring ja!! Håper vi blir bedre innen etpar dager. Takler så enormt dårlig å være syk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå