Gå til innhold

Trenger litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 år og har 2 friske flotte barn, men jeg har så frykelig lyst på en til. Har vært gravid 4 ganger (2 barn) før og 3 av gangene så ble jeg gravid på første forsøk, men den siste så måtte vi prøve i 5 pp og det gikk galt og nå er vi inne i 3pp. Jeg bruker el test og den slår ut og vi hopper i høyet så vi treffer jo eggløsning, men er det noen her som har noen gode råd å komme med? Hva kan være galt tro? Har vi blitt for gamle kanskje?

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...