lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Jeg bruker vanligvis bikinioverdeler jeg, og ikke bh.. Lurer derfor på om jeg kan bruke ammeinnlegg i bikinien ? Bør vel gå greit det?
Trulte76 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 man må ikke ha ammebh. Så du kan sikkert bruke bikinioverdelene dine.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Takk for svar Litt teit å lage et innlegg om det siden jeg bare kan finne ut hva som funker om noen uker, men greit å høre hva andre sier
<3 coccinelle Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Tror nok du vil føle det litt slitsomt å ta bikinien av og på hver gang du skal amme.... Men det kan jo være en sånn som du kan dra til side med løpegang nederst??? Ikke så lurt med noe som strammer over puppen i hvert fall mens du ammer. Lett for at det blir tilstoppede melkeganger da. Men dette finner du vel fort ut av. om det funker eller ikke mener jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå