Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Daniel, Samuel, Thomas, Andreas, Johannes, Mikael.
Hønemor&guttaboys Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Bror, eller forresten begge deler.. Både bror og dobbeltnavn!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Mine forslag var til bror ) Dobbeltnavn; David Andreas, David Elias, David Emmanuel... hm, det var vanskelig!
Hønemor&guttaboys Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 David og Tomas synes jeg passer godt sammen også. Jeg liker litt korte navn, med to stavelser
prebs Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 David er pent: ) Synes: Benjamin Elias Jakob Mathias Tobias Adrian Mikkel Ludvig Preben Peder passer - blant annet!
Ioren Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Vi har en David, om vi skulle hatt fler og fikk gutt hadde han mest sannsynlig fått navnet Andreas eller Jørgen.
Lilith Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Gutten vår heter Edgar David, delvis oppkalt etter vår favorittartist :-)
alatariel82 Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Isak, ikke dobbeltnavn da, men bror. Benjamin er også fint. David Andreas? David Johan? Syns egentlig David står best alene..
dåsa06 Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Hehe Sessa, førtste som slo meg også:-) Forøvrig dårlig fantasi når det gjelder guttenavn, har en følelse av at jeg aldri får bruk for det:-) Lykke til!
~sjiraff~ Skrevet 9. juli 2008 #19 Skrevet 9. juli 2008 Hehe... Min første tanke da jeg leste overskriften )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå