Gjest Mammamoms Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 En dag mot slutten av forrige uke var jeg på Kiwi og kjøpte en sånn boks med smågodt som du kan fylle så mye du vil i, og betale ca kr 50,- for. Hver dag sitter jeg og stapper i meg en hel del av den boksen, og nå er den nesten tom. Har gjemt den i en skuff i komoden på soverommet, så mannen min ikke skal se hvor mye jeg spiser, hehe. Men klarer bare ikke å la være når jeg har godteri tilgjengelig. Det er bare så deilig! Stakkars lille babyen min, skal jeg sukre den fullstendig?
Gjest Mammamoms Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det vil si, mannen min vet at den er der, for han har fått noen sure føtter. :-)
WPW Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 iiiik, har samme problem! Og HVER DAG tenker jeg at jeg ikke skal spise noe godteri idag, men jeg får det ikke til!!!!
husmus &2 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Det må da være lov å kose seg litt! Jeg får utrolig dårlig samvittighet bare jeg tenker tanken og har klart å holde meg unna de helt store utskeielsene, men i går kjøpte jeg en krokanrull som jeg spiste halve av og ga bort resten av dårlig samvittighet. Men jeg tror ikke det er noe vits å kutte ut alt. Alt med moderasjon!
Elsker jenta si<3 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Huff,jeg er også akkurat sånn:( Var til jordmor for 3 uker siden, og hun sa at babyen var ganske stor,litt over normalen,så d kunne være lurt å kutte ut sukker,iallefall i ukedagene..Men likevel har jeg ikke klart d! Har sinnsykt dårlig samvittighet,og blir kjempehappy de dagene jeg klarer å holde meg! Huff,hvordan skal dette gå??
MammaMia=) Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Kjenner til den ja.. Men har fått vite at jeg har inntolleranse for sukker så skal ohlde meg så mye borte fra sukker som mulig så jeg ikke utvikler noen form for diabetes. =( Har da bestemt meg for at jeg kanunne meg EN ting med sukker i en gang i uka.. vil jo ikke ha svangerskaps diabetes å få en baby med overvekt pga min dummhet... Skal si jeg setter pris på den ene tingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå