Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 som prøver å få barn, eller har fått? Har dere gjort noe som i form av hormonkur el lignende for å få el? Gjorde dere noe spesielt? Får aldri startet på pp 1 når jeg aldrig får mensen.... Men vi har jo sex som vanlig så det kan jo skje når som helst, man får jo el før mens?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Har mensen veldig sjelden og helt ujevnt. Har en sønn på 15 mnd og en til på vei. Har ikke hatt behov for noe hjelp noen av gangene, bare sørget for å ha sex ganske ofte;-) Tok ca 6 mnd å bli gravid fra jeg sluttet m p piller første gang og nå andre gang var det ikke så veldig planlagt kan du si (men veldig velkommen!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå