Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvis dere er blitt spådd, tror dere på det de får opp? Jeg har blitt spådd av forskjellige her inne og det blir som regel forskjellig fra gang til gang:) Men merker jeg blir prega av resultatet.... Hva med dere?? Tror dere på slikt? Kan jeg ikke bare bli gravid??
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Tja, både og. Nå sist f.eks da jeg skulle bli gravid med mini så spådde nesten alle meg at jeg ville blir gravid på høsten, og det stemte selv om noen "så" tidlig høst og noen sen høst (jeg ble gravid i september), men 9 stykker spådde meg jente og 2 stykker gutt. Det ble gutt. er også blitt spådd mye feil og mye rett. Så jeg tror egentligikke helt på det, men i de tilfellene de spår det jeg håper på så vil jeg gjerne tro på det! ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 har blitt spådd på mail av to stk som stemte bra på meg. Men jeg er også spådd jente denne gangen, men vet med sikkerhet det er en gutt MAnge av de som spår inne her på tråder har sjeldent stemt med meg. men sussann og kimby har stemt stort sett..litt feilmargin har det vært da. Men de har spådd på mail og ikke på disse trådene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå