Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Skal bruke den vi hadde til førsta, en babybjørn, kjempe fornøyd med den..
snehvit77 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Til førstemann kjøpte vi Baby Bjørn sin, og veldig fornøyd med den. Nr to hadde kolikk, så da ble vi anbefalt å kjøpe en vippestol fra Fisher Price med vibrering, som hjalp masse mot skriketoktene...
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 vi har kjøpt babybjørn=)
<3 Lilly <3 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 McLaren Rocker . I rosa og brun. Den har innebygd vibrasjon. =)
*Super*Mamman* Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Fisher price med vibrering. Kan brukes fra fødselen av og opp til 18 kg..
Ophelia & Jr. Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Vi har kjøpt denne: http://babybis.no/Vippestolside.htm Fin å se på iallefall! Så får vi se om gutten liker den når han kommer ut...
Edelweis Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 jeg kjøpte bare en billig en på jysk, siden min bror og damen har klart og ødelegge den jeg hadde til første mann.. æsj, surt å bruke penger på noe en i utgansgpunktet hadde fra før av.
berta Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Til 87er med nr 2 FØDEKLAR Har ikke bror din kjøpt ny til deg da ?? Det hadde i alle fall jeg forventet om jeg hadde lånt bort noe... :-S
Edelweis Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 ja du sier noe der berta. det er ikke det eneste de ødela.. bilstolen, babygymmen og vippestolen. alle nøytrale klær som ble lånt bort kom tilbake i grå/blå tilstand. å bæresælen har jeg enda ikke fått sett. men så var det dette med at jeg ikke har så lett for å si ifra da. men jeg sprekker snart det skal du vite. kommer ikke til å låne bort så mye som en sokk i framtida. men som deg så forventer jeg at han gjør opp for seg, jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få sagt det. hadde det vært meg hadde jeg erstattet det om jeg ødela noe jeg lånte.
berta Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Ja, enig med deg.. Ikke lett å si noe, men når man sprekker så kommer alt og litt til...hehe ;-) Jeg hadde i alle fall gjort opp for meg.. Husker jeg lånte en sparkedress til min gutt når han var baby. Den va mørk blå bukse og vest, og hvit skjorte, alt hang sammen i ett.. Den ble visst vasket sammen med mørke klær ;-S ... Så den hvite skjorten var ikke hvit lengre nei... Jeg gikk i den butikken og kjøpte en helt ny og leverte tilbake til min vennine. Hun mente det ikke var nødvendig, siden hun ikke skulle ha flere barn, men jeg hadde i alle fall god samvittighet etterpå :-) Irriterende med folk som bare utnytter det de får låne med andre i alle fall !
Frøken Tredjegangs Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Fisher Price sin med vibrering.. Så har vi en elektrisk huske som man kan kople av setet på - så blir det som en vippestol - men uten vipp..
Edelweis Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 jah, det skal være sikkert. bare på sin plass å returnere tilbake i samme tilstand som en fikk låne det i mener nå jeg.
Trulte76 Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 jeg skulle få låne vippestolen med sånn vibrerende greier på av min bror og dama etter min nevø. Men jeg sa at vippestolen jeg hadde til mine to første ble utslitt etter nr2, så jeg ville heller kjøpe den enn å låne. Da sa hun jeg kunne få låne den, ble den ødelagt kjøpte hun heller ny. Men jeg kjøpte heller en gyngestol istedet jeg Klærne jeg har fått lånt av de har hun sagt jeg skulle få..De har bare 1 unge men skal ha flere. Men hun skal få de tilbake de som ikke er utslitte, og jeg har jo kjøpt mye nytt til gutten jeg venter, så hun skal jo få de også visst hun vil Jeg tenker litt sånn..når jeg låner vekk så er det alltid noe som blir utslitt. Jeg har lånt til min søster også. Vogn lånte jeg ikke vekk etter nr1 den brukte jeg til nr2 også. Ting jeg vil bruke omigjenn låner jeg ikke vekk. Ting jeg låner vekk tenker jeg som så det kan bli utslitt og det er greit. Så visst dere er redd for det skal bli utslitt så synes jeg ikke dere skal låne vekk heller. Mye blir slitt etter å ha brukt det på unge nr2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå