Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 hei er det noen her som også har opplever det, ca 5 min etter orgasme..
har spire i magen min Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hørt at dette er helt normalt . selv har jeg ikke fått det men jeg er forberedt på det senere i svangerskapet er det til og med normalt med kynnere etter orgasme. er helt ufarlig men det kan være ubehagelig for deg.
Dodlimammatil2 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Ja,synes det var helt rart etterpå, men tørte ikke spør om det her inne hahaha :-)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Så fint at noen lurte på dette , for det har jeg tenkt på og...jeg får "vondt" i magen jeg etterpå....godt å høre at det er normalt....:-)
smilan Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Ja jeg sa det her en dagen å sier det igjen... Det er så godt vi er fler, noen er litt mere vågale enn andre, men som oftest så lurer vi på det samme....
mammatetogansketette:)) Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Jeg også.. dvs ikke nå (9+5 i dag) men de første ukene. Jeg har alltid / lenge hatt det slik at jeg får mensmurringer etter orgasmer like før mensen, sånn en liten uke før... har kunne kjenne det etter orgasmen at "ja, nå kommer mensen snart!" (Håper det er like normalt.. hehe.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå