Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 noen som har blitt gravide på p-plastret her? og hvordan merket du det? får man fortsatt mensen når man tar plastret av? er litt smånervøs nå..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 eg gikk på p-plaster. og ble gravid... eg var 10 uker på vei da eg fant ut eg var gravid. mensen var ikke regelmessig etter eg begynte med p.plaster.. en skal egentlig ha mensen når man tar av plasteret(?).. husker ikke helt men det står i bruksanvisningen.. så ifølge meg er p-plaster noe dritt og ustabilt prevensjon..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hei! både min søster og jeg har brukt p-plaster. hun ble gravid etter 3 mnd,og jeg ble nesten steril av p-plastret. det tok knekken på hormonene mine som produserer egg og eggene jeg allerede har. så jeg kan regne meg å være100% steril innen jeg er 25 år! men nå er jeg lykkelig og gravid!! til tross for hindringene! jeg anbefaler å bytte prevensjon. p-plaster er såpass usikkert, og kan skade mer enn å gjøre nytte! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Bytt prevensjon! Som de to over her sa, P-Plaster er forferdelig! Sett heller inn en p-stav eller lignende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå