Gå til innhold

å nei!!! nå var det litt blod :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke blødd noe som helst etter at jeg fant ut at jeg var gravid, bare litt slim med blod spor i rundt IKM men ikke noe ellers, ikke når vi har hatt sex eller noe... men nå når jeg var på do kom det litt slim med blod i :(

er ca 7 uker på vei, har hatt litt vondt i magen jevnt og trutt hele tiden men ikke noe spesielt smerter.... har en del mer utflod nå om dagen men uten blod hittil... var rødt men ikke frisk blod nå heller etter det jeg kunne dømme men kjenner jeg blir redd :( hva nå? hvordan forholder jeg meg til dette? bør man ta det rolig og hvile eller hjelper det ingenting? er vel ikke stor hjelp i å styre meg til lege i dag heller? i morgen kanskje?!

vil ikke miste babyen min!!! er det det som skjer tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg tror det er festeblødningen :) Det er vanlig å få en liten blødning rundt da:)

Skrevet

men festeblødninga var vel rundt en uke før IKM? eller tar jeg feil?

håper det er slik at det er noe babyen skal gjøre som kan blø og at det går bra!! tror jeg skal ta det helt med ro resten av dagen!!!

Skrevet

Jeg blødde litt uke 6, 14,15 og har i dag en super gutt :-D

Det KAN være fare på ferde når man blør, men det KAN også være ufarlig.

Lykke til!

Skrevet

Jeg blødde litt onsdag i forrige uke og fikk hele noia (var da 7 uker akkurat). I mitt tilfelle så var det også blandet med slim (har jo enorme mengder utflod for tiden - ugga) og mer brunlig på fargen, men nok til å skremme vettet av meg i alle fall. Ringte gynekologen (som jeg likevel skulle til for tidlig sjekk 2 dager senere) og dama mente at sånn jeg beskrev det så var det ikke noe farlig. Tok det seg derimot opp skulle jeg heller ringe på og hun heller sette meg opp på hastetime. Hadde en liten flekk da jeg stod opp + mer på papiret, en "dæsj" i trusa da jeg kom hjem etter en halvtime (levert snupp i bhg) og da også mer på papiret. Kom ikke noe mer den dagen, så jeg slappet av, og på tidlig ul'en var alt helt fint :o) Jeg beholdt alle symptomene mine inkl til og fra vondt i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...