gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 har ikke blødd noe som helst etter at jeg fant ut at jeg var gravid, bare litt slim med blod spor i rundt IKM men ikke noe ellers, ikke når vi har hatt sex eller noe... men nå når jeg var på do kom det litt slim med blod i er ca 7 uker på vei, har hatt litt vondt i magen jevnt og trutt hele tiden men ikke noe spesielt smerter.... har en del mer utflod nå om dagen men uten blod hittil... var rødt men ikke frisk blod nå heller etter det jeg kunne dømme men kjenner jeg blir redd hva nå? hvordan forholder jeg meg til dette? bør man ta det rolig og hvile eller hjelper det ingenting? er vel ikke stor hjelp i å styre meg til lege i dag heller? i morgen kanskje?! vil ikke miste babyen min!!! er det det som skjer tror dere??
Mikkemafian Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det er veldig mange som blør i 1. tri. Jeg blødde litt da jeg var gravid med min lilletrilletralle, uten at det var noen problemer med det. Mistet sist, men da var det mye blod...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hei..jeg opplevde nesten det samme for ca ei uke siden..var bare lyys rosa utflod på det første "tørket". var ca 6 uker på vei.. fikk hjertet oppi halsen og gikk på do maange ganger i løpet av dagen,men var ikke mer heldigvis.. visst det er mye blod ville jeg ringt til legen. tenker en del på dette og kommer til å spørre ekstra om hun er sikker på at alt er bra på den første kontrollen, som jeg skal ha om ca 14 dager..(er da ca 10 uker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå