Gå til innhold

Flere enn meg som har skjegg og bart? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dryppert har bart har jeg hørt

Skrevet

Dersom du er mann, så er det jo helt normalt:)

Er du dame, så er faktisk det ganske normalt også. Bare i mye mer moderate mengder enn menn har.

Jeg er dame og har både bart og litt "skjeggstubber" på haken:) Napper det på haken, og vokser det på overleppen.

Skrevet

jeg vokser bryn og overleppe av og til, det er digg å gå uten "dun" på leppa og være en kvinne! utrolig mange kvinner som vokser seg her og der og det er helt normalt!

håper bare jeg ikke blir som en gammels inntørket gammels dame med skjegg og abrt på et gamlehjem! mon tro om de vokser eldre på sykehjem???hahah!

Skrevet

Svigermor var skjeggete.(Rest her soul) Huff.

Det går an å ta bort ansiktshår, så man slipper ha ti cm lange tuster som stikker ut her og der, selv om man er gammel. Godt tegn på senilitet at man driter i hvordan man ser ut,og det var det som var hennes grunn.

Ikke ville hun ha hjelp,heller.

Mannen min tøysa med henne, og sa hun kunne ta seg jobb på sirkus som den hårete damen..

Da ble hun sur...hehe

Jo eldre vi blir, jo færre kvinnelige hormoner blir igjen i kroppen vår.Iallefall hormonelt at det kommer hår av en annen konsistens etterhvert. Men det bør da ikke være noe problem i vår tidsalder å ta det bort etterhvert,da.

Skrevet

Jeg har mye.. I ansiktet og resten av kroppen.. Må vokse og barbere hver dag ellers ser jeg ut som en mann..

De finner ikke noe galt med meg, legene så det er bare noe jeg må leve med.. Utrolig slitsomt nå på sommeren..

Skrevet

Hva med hormoner i tablettform?

Skrevet

Hva vokse dere overleppen med?

Ja, jeg har ögså fullt av mørke stubber på overleppe og under tjakan.

Skrevet

Jeg voksa faktisk kinnene i dag! Da jeg sto opp oppdaga jeg at jeg hadde masse "fuzz" under ørene. Det hadde visst blitt busta til litt når jeg sov. Hi hi. Jeg tror jeg fikk mer hår der etter at jeg ble gravid. Heldigvis er jeg helt lys, men det vistes godt fordet. Jeg tok noen voksstrips og fjernet det, og nå er det heldigvis borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...