Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg skal ha dåp og er litt usikker på matvalget denne gangen.

Sist hadde vi snitter, men det er så innmari mye jobb. (lager maten selv)

Ville du som gjest foretrekke;

Snitter

Spekebord

Koldtbord

Noe annet? Evt hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koldtbord med litt spekeskinke.. Hehe

Eller spekebord...

Skrevet

Koldtbord!

Jeg liker ikke spekemat noe særlig og jeg får frysninger av majones som er det som av en eller annen grunn brukes i stede for smør på snitter. Så jeg er veldig glad i koldtbord, da får en velge selv :-)

Skrevet

Er eg invitert? Nice. ;-)

Spekebord høyrtes godt ut. Koldtbor er litt oppskrytt synes eg, med mindre det avviker litt fra standard roastbeef, røykelaks rutina

Skrevet

Jeg ville gått for tapas :) Det hadde vi i dåpen til mistemann, og det var suksess. -er jo litt jobb det også da, om dere skal gjøre alt selv..... Vi tok en kombinasjon der vi lagde noe selv og bestilte noe.

Skrevet

Vi hadde tapas i bryllupet, så jeg er litt skeptisk;) Da jobbet jeg meg nemlig ihjel dagen før festen og før jeg pynta meg til fest. Var så sliten at vin ikke var digg engang:p Hehe... (og dåpen er vinfri, kjiiiipt:p)

Du som nevnte "standard" koldtbord. JEg er ikke et standard menneske så det blir selvfølgelig med litt adspredelser.

Røkelaksen derimot er selvfølgelig på plass, for den fisker bestefar og røyker for meg. Den er en suksess i alle samlinger! Hehe...

Skrevet

Koldtbord, da er det noe for enhver smak.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter, vil gjerne ha flere:)

Skrevet

Koldtbord foretrekker jeg av de alternativene.

Skrevet

Standard tingene er kjempegode dei, men dei blir litt kjedelige aleine. Kombinert med meir stæsj, så blir det jo knallbra. No klarer eg ikkje å velge mellom koldtbord og spekebord, hos deg.

Skrevet

Koldtbord :o)

Skrevet

Spekebord... :) NAM.. Smaker godt nå på sommeren. :)

Skrevet

Jeg som gjest har vært glad uansett hva du hadde servert :)

Men jeg selv vil ha koldt i dåpen. Men jeg bestiller den jeg da :) Hatt det i de to andre sine dåper også, og skal ha det når den lille i magen skal ha dåp.

Men både snitter, spekemat og koldtbord er jo gode alternativ til mat i dåp.

Velg det du føler for og det som du synes blir lettest for deg å servere :)

Skrevet

koldtbord, og kalde elgkarbonader må være en del av koldtbordet! hehe...

gud så slitsomt det hørtes ut med tapas til bryllupet ditt når du måtte gjøre alt selv! *trøste*

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hadde sodd vi. Kjempelettvint, potet og gulrot, det gjør seg selv:)

Skrevet

Stinky;

Jeg fikk litt hjelp da, av bestevenninna mi (før hu måtte dra og pynte seg) og noen venner av lillebror som la opp ting og varmet ting i lokalet:) Snille vennene!

Kald ælj er notert...

Til deg som nevnte sommer, dette er ikke i sommer, det er til høsten, men satser seff på sommervær;)

Skrevet

er jo så mye jobb med det der.. hvorfor ikke bare putte no skinkesteiker i ovn? elelr lage ei gryte. beste dåpen jeg har vært i, fikk vi kylling-gryte! nam nam!

jeg lagde elg-gryte i mini sin dåp. fyyy så enkelt det var!!! gele til dessert.

Skrevet

Jeg ville tatt spekemat. Vi har hatt det begge gangene, og det har vært veldig populært. Og kjempegodt :-)

Skrevet

I vår familie er sodd fast takst i barnedåp. Vi hadde det med begge gutta. Vi kjøper bare frosne sodd-spann på butikken, har oppi ekstra kjøttboller, purre og kokt gulrot. Serveres med kokte mandelpoteter og flatbrød. Men det MÅ være Inherreds-sodd da! Det er best! :)

Skrevet

lenesnupps;

fordi det er nsten 60 gjester, fra veldig forskjellige samfunnslag. Det stilles forventninger som jeg dessverre må innfri og en av de er "korrekt" servering:(

Skrevet

*sperrer opp augene* Eg er vane med kun faddere og besteforeldre eg. Uff, det der høyrtes veldig slitsomt ut. Synd at det er så store forventninger til deg/dere da. Skaff deg god hjelp! *klappe på*

Skrevet

Åjja, tenkte kanskje det var nå snart jeg ;) Men spekemat er deilig uansett. Hadde spekemat i dåpen til Milla i oktober i fjor jeg, og slo ann veldig :)

Men som noen sier her, jeg hadde blitt glad uansett hva jeg hadde fått, selv om snitter er litt kjedelig ;)

Skrevet

jeg synes koldtbord er godt, men må ha litt mere enn standard, for det er kjedelig.

også synes jeg det er godt med ost og kjeks til, og frukt...

eller, om dere ikke er "ørten" stk så er det faktisk ikke så mye arbeid å lage en middag, av en eller annen steik...er godt det også :-))

jeg har hatt, koldsbord, steik til middag, snitter / kaker....

og av de 5 dåpene jeg har hatt, tror jeg det var mest suksess med middag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...