Gå til innhold

er så himla dårlig, å......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....har ei SUPERaktiv lita prinsesse på 9 mnd som aaaldri sover... ;-/ vet snart ikke hva jeg skal gjøre for å klare å holde meg våken, la væreå spy og finne på ting med hun hele dag... typen jobber borte...

tips??

går jo grett de dagene jeg ikke er så dårlig, så klart... men idag sliter jeg VIRKELIG...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda - du har ikke noen i nærheten (som jenta di kjenner og liker) som kan avlaste deg litt, da? Mor, svigermor, søster, venninne? Har hatt et par sånne dager ifbm sykdom og da er "mødrene" uunnværlige...

Skrevet

tenkte det samme som hun over her.. jeg er heldigvis ikke såå dårlig,men er veldig trøtt..da er tantene til vesla gode og ha i nærheten..

de elsker og leke og styre på med henne..

Skrevet

joda de er jo flinke til å hjelpe til, men søs har ei som er bare noen uker yngre pluss ei litt større, så hu har lissom fullt opp... å fadern jobber vekke han å, å mudern har ferie, så jeg kan ikke gnåle høl i huet på hu heller....;o) men hun kom faktisk å tok henne nå, ut å trille, så da får jeg sove litt.. =) får så dårlig samvittighet av å mase på pass, føler at d er noe "støtt", selv om d sikkert bare er meg som tenker sånn.. men da får jeg ta meg en lille søvn ;o) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...