Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rystet! i dag så var jeg på samtale me fødselslege angående den nærkommende fødsel i sept! å jeg har jo heletiden hevdet at jeg vil ha keisersnitt men neida det fikk eg ikkje! eg skal bedøves me en ganske stor dose epedural (slik som settes til ett keisersnitt) å så skal jeg ikke presse i det hele tatt å prinsen skal forløses me tang!! f**** heller! hadde nesten lyst å sette meg ned å grine!!!! nærepå!

Hjertet mitt har ikke gått av ett keisersnitt å heller ikke av pressriene!!

 

hadde dere damer/jenter blitt forbannet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei i alle dager....!! Hva lege er dette da? Har du hjerteproblemer siden du ikke kan ha keisersnitt da? Jeg fikk bare beskjed om at en vanlig fødsel er bedre enn keisesrsnitt, så sant det ikke blir en hard en jeg.. tenke seg til den som vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...