Gjest Sauen og dingsen Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Er veldig lei brødmat til frokost, så trenger tips til nye ting å spise=) Hva hadde dere til frokost i dag? og hva fikk barna? jeg spiste crusli med yoghurt, rosiner og kiwi, mens småen fikk havregrynsgrøt med blåbær og banan... (10 mnd)
Mamsen87 :) Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Grillribbe, kotelett, fløtesaus og salat... Ja, og hvitløksbaguett!
Mamsen87 :) Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Jeg spiste sein frokost i dag, så mini og pappan spiste tidligere. Rundstykker med noe pålegg på;o)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 jentene spiste babygrøt til og med storesøster på 21 måneder ser gått helt i "barndommen" og er helt vill... ja ja.. det kunne vært verre. jeg spiste litt brød med litt ost og kaffe med litt melk og litt appelsinjuice og 2 jernpiller... kjeeeeeeeeedelig....nå er det lunch... hmmmm tror det blir risotto med litt pølse og spinat.......... til alle he he gøy å være matdiktator
heisand? Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 hva med toast? ost, skinke og tomater. kanskje litt salat ved siden av. hjemmelaget smoothie til
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 I dag har jeg og gutta spist brød med eggerøre og morrpølse til frokost. Ved siden av hadde vi blandet frukt, skåret i passelige biter. Banan, jordbær, moreller og druer. Også hadde vi melk og eplejuice til drikke. Lager vanligvis ikke i stand sånne frokoster ellers, men nå har vi ferie, og god tid til å kose oss! I går hadde vi vafler til frokost. Mamma ble bra populær da ja...
hit og dit Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Har det litt travelt om dagen, så det vart to vitaminpiller og eit glass melk, ja og selvfølgelig kaffien. Klokka eit så varma eg to halvsteikte rundstykker, og hadde enda meir kaffi. Digger halvsteikte rundstykker, så enkelt og så godt.
*bokormen* Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 gresk yougurt med forskjellige nøtter, bananbiter, eplebiter og flytende honning! Helt herlig, må spise det hver morgen :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 jeg drakk soyalatte til frokost på jobb, og lille spiste honni korn sammen med kjæresten hjemme. hehehe. sunn familie ja!
mamma-til-2-jenter Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har blitt "hekta på" Fitness 48% fullkorn. Synes den smaker veldig godt, og det overasket meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå