Gå til innhold

Den store frokost-tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Er veldig lei brødmat til frokost, så trenger tips til nye ting å spise=)

Hva hadde dere til frokost i dag? og hva fikk barna?

jeg spiste crusli med yoghurt, rosiner og kiwi, mens småen fikk havregrynsgrøt med blåbær og banan... (10 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaffe.... null matlyst i dag!

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Hehe, kaffe er godt=)

Skrevet

Grillribbe, kotelett, fløtesaus og salat... Ja, og hvitløksbaguett! :D

Skrevet

Jeg spiste sein frokost i dag, så mini og pappan spiste tidligere. Rundstykker med noe pålegg på;o)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jentene spiste babygrøt til og med storesøster på 21 måneder ser gått helt i "barndommen" og er helt vill... ja ja.. det kunne vært verre.

jeg spiste litt brød med litt ost og kaffe med litt melk og litt appelsinjuice og 2 jernpiller...

kjeeeeeeeeedelig....nå er det lunch... hmmmm tror det blir risotto med litt pølse og spinat.......... til alle :) he he gøy å være matdiktator

Skrevet

en kopp te, thats it...

Skrevet

hva med toast? ost, skinke og tomater. kanskje litt salat ved siden av. hjemmelaget smoothie til

Skrevet

I dag har jeg og gutta spist brød med eggerøre og morrpølse til frokost. Ved siden av hadde vi blandet frukt, skåret i passelige biter. Banan, jordbær, moreller og druer. Også hadde vi melk og eplejuice til drikke. Lager vanligvis ikke i stand sånne frokoster ellers, men nå har vi ferie, og god tid til å kose oss! I går hadde vi vafler til frokost. Mamma ble bra populær da ja... ;)

Skrevet

Har det litt travelt om dagen, så det vart to vitaminpiller og eit glass melk, ja og selvfølgelig kaffien.

Klokka eit så varma eg to halvsteikte rundstykker, og hadde enda meir kaffi. Digger halvsteikte rundstykker, så enkelt og så godt.

Skrevet

gresk yougurt med forskjellige nøtter, bananbiter, eplebiter og flytende honning! Helt herlig, må spise det hver morgen :-)

Skrevet

jeg drakk soyalatte til frokost på jobb, og lille spiste honni korn sammen med kjæresten hjemme. hehehe.

sunn familie ja!

Skrevet

Jeg har blitt "hekta på" Fitness 48% fullkorn. Synes den smaker veldig godt, og det overasket meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...