Gå til innhold

Blødning men ingen u-lyd. Flere som har opplevd det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+2 idag. Hadde blødninger i 2 dager i slutten av forrige uke. Var hos fastlege i dag og hun ville ikke sende meg på u-lyd. Hun mente at det var alt for mange som får unødvendige undersøkelser og at det ikke var nødvendig for meg. Hun mente at det var ingen grunn til bekymring siden det er så mange som blør og at det allikevel går bra.

 

Jeg ble veldig lei meg og hadde håpet på u-lyd for å bekrefte at alt var bra med "knøttet" mitt.

 

Er det flere der ute med blødninger som ikke har fått u-lyd eller har jeg bare max uflax med fastlegen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde masse her i forrige uke, ringte legen, men fikk beskjed om å vente og se. Det sluttet å blø og jeg har ikke vondt. Lurt fælt på om det er i orden der eller ikke, men jeg er så lei alle disse doktorene og alle meningene så j er like glad med noe mer undersøkelse.

 

Tror det er vanskelig generelt å få noe hjelp tidlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan kreve å få ul.

Dette er noe som blir en ekstra belastning. Om dere skal gå å tenke på om alt er greit.

Jeg opplevde å ha brun utflod og ble sendt til tildlig ul. Alt var bra, men er det blødninger så skal man iallefall sjekke. Men det er hva jeg mener.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som går unødvendig mye til ul, det er uansett ikke så mye å gjøre viss noe skulle være galt. Går det galt så var det ikke ment å være, sånn er naturens gang.

 

Og når en leser her på bim, så virker det som om veldig mange har blødninger/ brunlig utflod, så det er vel ganske normalt. Alt er nok ok=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...