Gå til innhold

Teite navn på samboer/kjæreste/ektefelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det teiteste navnet du vet på samboer/kjæreste/ektefelle?

Personlig synes jeg det er urteit å si "typen" eller "dama" når man har passert tenårene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg i det. Kjerringa og gubben er heller ikke så fint. Har en venninne som alltid kalte kjæresten for "sweetie." Til han da. (Var ikke norsk) Urk, fikk grøssninger.

Irriterer meg mer over hva folk sier om ungene. Prinsen, prinsessa osv

Skrevet

Øksa, kallenavn for kona. Vært gift i mange år, men allikevel ikke særlig flatterende:p

Skrevet

Signerer "typen" og "dama". Fysj:/

Sambo.

Smak på ordet. Sambo. Høres ikke det ubeskrivelig teit ut? Sambo. Urk.

Skrevet

Gubben!!!!!! Jeg nekter å kalle mannen min for gubben, for da blir jo jeg gamla!!! Og det passer særdeles dårlig:)

Skrevet

Honey - uttalt "Hånni". Bare klisste og corny.

Skrevet

Sambo er grusomt, men dessverre mer praktisk rent tastaturmessig enn 'samboer', 'forlovede' eller 'pappaen til datteren min'. Derfor bruker jeg det.

Gud forby at jeg noengang kaller ham 'gubben'. Urk.

Skrevet

Jeg liker heller ikke "typen", liker heller ikke sambo (fra Brasil), Men ikke "samboeren" heller, det høres så, tja upersonlig ut på en måte. Så jeg sier "mannen" selv om vi ikke er gift, han er da mann, og han er da min....

Kunna ha kalt han kjæresten, men det er litt 14 år. Kunne ha sagt "forloveden" men mennesker som omtaler sin andre halvdel som "min forlovede" har altid slått meg som folk som er meget opptatt av å understreke at de er FORLOVET...

Skrevet

Beibi er uansett det aller værste. usj. folk som kaller partneren sin beibi i det daglige gir meg frysninger.

Skrevet

Jeg kaller han husbonden og meg selv husbondinnen.

Skrevet

Signerer denne. Søsteren min kalte kjæresten sin "baby", men uttalte det "bebbi". Herremin...!

Ellers...gubben og madammen....fryktelig!

Skrevet

Signerer: typen,dama,gubben,sambo,kjerringa..

Skrevet

PUS !!! Det er kvalmt.

sussebassen er og litt ekkelt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...