*venter på nr 2* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Har i tillegg hatt murringer i 1,5 uke. Tok en test nå, men var negativ. Har jo nesten en uke igjen til IKM så det var ventet. Noen andre som har fått melk så tidlig? Håper på en positiv test! Hvis jeg ikke er gravid, hva kan dette være? I den ene puppen er det blank, men i den andre hvitt. Testet ikke med morgenurinen.
MintCondition Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Regner med du har barn fra før pga nicket ditt, da er det mest sannynlig bare melk igjen i puppen fra sist. Jeg sluttet å amme for snart 1 1/2 år siden, og kan enda klemme ut dråper...gjorde det før jeg ble gravid også.
*venter på nr 2* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Har barn fra før ja, men h*n er 5,5 år. Kan umulig være melk fra den tid? Eller
MintCondition Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Tja...det sies jo at har man hatt melk i puppene en gang så vil man ha det for alltid. Men jeg aner ikke jeg alså, vet bare at den IKKE forsvant helt hos meg
*venter på nr 2* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Får satse på at jeg er gravid, får ta en ny test i slutten av uken. Har ikke merket noe melk før etter at jeg sluttet å amme (ammet i bare 2 mnd pga. brystbetennelse). Må legge til at jeg sluttet på p-pillen i forrrige mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå