3xmamma Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvilket varmebeskyttende produkt kan dere anbefale? jeg klippa meg rett før helgen, ble ganske fornøyd igrunn. Men har jo nå funnet ut at dersom frisyren skal være skikkelig må jeg ty til flatetang. Redd jeg kommer til å slite det helt ut :s
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jepp, helt avhengig. bruker en varmebeskyttende spray fra kerastase tror jeg, men husker ikke hva den heter=(
3xmamma Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Bruker du den hver gang du har vasket håret ditt da eller, ser for meg at jeg ender med "papp" frisyre etter en stund jeg
hit og dit Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Eg og må holde på med flatjern for å holde den glamorøselooken min ved like ;-) Har etter lengre slitsom eksamensperiode gått fra blond og frizzy til brunette og glamorøs.....hehe. Eg vart anbefalt Lee Stafford, men eg våger ikkje slette det kvar dag heller. Dessuten er eg ganske dårlig på det greiene, og som regel gjer samboeren min det på meg. (kremt, ikkje sei det til nokon, machomannen kan bli flau)
Den drygaste Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Har en virvel i luggen som jeg spyr av, så skal jeg ha håret løst retter jeg alltid luggen. husker ikke hva jeg bruker til å beskytte håret med, tror det er redken sin krem.. veldig god ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå