Trollkatt Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Trenger man noe for å sette dette setet over på vogna? Leser jo noe om en base. Er det samme systemet som for å sette Dreamibagen på? Forresten noen som vet hvor jeg kan få tak i Dreamibagen litt rimelig, eller koster den 1800 kr overalt? Kikker med jevne mellomrom på Finn.no, men har ikke fått napp ennå. Vil helst kjøpe den ny, da. Men det er litt dyrt, synes jeg. Har vogna fra før, men uten bag.
MrsL1 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Du må ha adaptere, men det er de samme som du må ha til bagen... Vet desverre ikke hvor du kan få baggen billig, siden jeg kjøpte den med vogna...
Randis Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg kjøpte baggen min på finn.no brukt. Buzz bag. Den er mye finere enn de andre to typene. Ikke noen sømmer med lommer og slikt. Tenkte å tipse om det iallefall.
Trollkatt Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Å, kan man bruke Buzzbag? Takk for tips, da utvider man jo horisonten littegrann Deilig at jeg slipper ekstra utstyr for å sette bilsetet på vogna. Har jo de dingsene som fulgte med for å sette på bag.
Randis Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Ja, ikke sant. Greitt å kunne bruke både buzz, speedi og freestylebag. Hadde vogna fra før som du og har kjøpt til bag bare. Skal kjøpe maxi cosi like før en ev. fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå