Gå til innhold

Disse spådommene, stemmer de?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. :o)

 

Jeg lurer på disse spådommen som blir gjort her inne, stemmer de? Og eventuelt hvem har spådd deg rett/galt?

 

Bare nyskjerrig da jeg har blitt spådd forskjellige ting nå fremover.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel..dette med kjønn er jo 50-50 uansett..så d var jo en del så sa gutt..å d stemmte jo,noen sa jente..

så har jeg blitt spådd av 3 forskjellige at jeg kommer til å gå øver 5 dager ca..d vet jeg jo ikke om stemmer ennå..d blir spennende å se..

Skrevet

Blitt *spådd* til og føde mellom 17 og 20 juli men i følge akupunktøren min så trodde hun det ville skje før termin som er 17 juli så gjenstår bare og se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...