Gå til innhold

ikke en gang til vel???


akon- 09baby

Anbefalte innlegg

nå har jeg blødd siden søndag. ikke så mye, det holder med truseinnlegg, og kommer litt på papiret. I natt våknet jeg av at det var vondt nederst i magen, og jeg tenkte med en gang at "nå mister jeg". For smerten var lik forrige gang det skjedde (april, 7 uker på vei). Men ikke noe økende blødning, kanskje heller mindre. Men jeg blir helt sprø!! Går og kjenner etter symptomer hele tiden, er liksom på vent. Skal jeg være glad og gravid eller trist? 5+5 i dag, er jo ikke mye lege eller gyn kan gjøre. Tiden må bare gå, men den går så altfor sent!!

 

Ha en fin dag alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg skjønner hvordan du har det. Er det samme med meg....gårliksom bare på vent. Ble sykemeldt i dag. Har du vært hos lege i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg fikk komme til hos fastelgen min i dag. Han sykemeldte meg ut uken. ellers så var det mest prat om hva det kan være og hvor lite man kan gjøre om noe er galt. Jeg vet alt sammen fra før, men ok å få ta en prat. Skal på ul om to uker. prøver å tenke positivt!

Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg også. Så får vi prøve å holde oss positive, og krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...