Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Vi skal si til alle at vi skal være hjemme, men vi reiser på hytta som ligger i nærheten. Der skal mamma gjøre i stand til oss så vi får en koselig natt og formiddag uten å bli forstyrret:)
maya123 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Vi skal ligge på hotell, med full bryllupspakke. Storgleder meg! Har aldri ligget på et fint hotell før, så det skal bli bra
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 På brude suita på hotellet der vi skal ha festen:) Deilig å ikke drasse med seg bag og stæsj og hele brudestasen til et annet sted, men det er jo vanlig. Bare veldig glad vi kan ta heisen opp:) På kvelden/natta får vi jordbær og champis og på morgenen kommer de opp med frokost. Gleder meg!
Minimo <3 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Vi skal tilbringe bryllupsnatyten på kongesuiten på hotelles som jeg jobber på.. brudesuiten her er bare en vits!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Skal sove på hotellet hvor vi skal ha festen.. Er flere i familien som skal sove der også =)
Minimo <3 Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Håper alle her inne har vært på visning på de brudesuitene de skal leie.. hvem vil vel ligge på 2 enkeltsenger på bryllupsnatten? tull syns no jeg;)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Vi har booket et deluxe rom på Britannia. Ville ikke bruke masse penger på en suite når vi nesten ikke får brukt den. Holdt med et litt finere rom for oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå