phantomet Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 er ikke spesielt lenge. Men det er jo litt igjen å gjøre, så dagene går jo på et vis... Phantom-hulen skal shines litt før nye familiemedlemmer ankommer. Det er ikke så verst her, men når man lever, så følger det jo med litt jobb for å holde det iorden... Idag har gutta blitt klippet, for phantom-mannen fant ut i forrige uke at det snart ville bli tatt en drøss av bilder av dem, og de lange fjonene over ørene til Måka var visst ikke så pent... Måka har de siste tre dagene skjønt at noe er på ferde...for han har blitt en høylytt og sint liten tass...som tar til gråt uansett hvilken situasjon han havner i... Sjalusien er tydelig når Junior får oppmerksomhet, så nå gleder vi oss til tvillingene kommer, slik at han får bryne seg skikkelig.... ;/ Vi har praktisert tanken om at alle forslag om aktiviteter og gjøremål skal utføres øyeblikkelig de siste ukene. Vi utsetter ikke hyggelige ting til senere, så vi har fått gjort endel fine ting sammen med ungene. Vi har vært på akvariet i Drøbak, og lekt turister der en dag, Junior og phantom-mannen har vært i badeland, på kino og på sykkelturer Idag er det matlaging som er det lille ekstra.. VI skal lage god mat, og kose oss sammen... Imorgen er det de siste tingene som må ordnes som står på planen. Må handle inn noen småting som jeg har glemt, skal til sykehuset for blodprøver pga donasjonen jeg skal gjøre i forbindelse med keisersnittet, så skal jeg høre med føden hvilke forberedelser jeg må gjøre før selve snittet, samt få vite når det er frammøte torsdag.. Får visst en viss prioritet pga tvillinger og hyperemisis, men hvordan det gjøres helt konkret aner jeg jo ikke...sjansen sor utsettelse er visst mindre for meg enn for andre som skal ha KS. Synes igrunnen vi er godt forberedt, men så slår det meg...OI det kommer to babyer til verden om to dager... Når ting står på som verst glemmer jeg det litt tror jeg...
Plutseliten :) Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Kos dere disse siste to dagene før huset blir fylt av nye små lillebrødre Og det du evt. har glemt, kan helt sikkert fikses etterhvert ) Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 ... det er to dager til to gutter kommer ut av mammaen sin, jeg har nok ikke skjønt det helt jeg heller... vi snakkes jo, men lykke til uansett . du har vært så innmari flink dette helvetes svangerskapet, jeg er rørt og overveldet over at du har gjort den jobben. Andre hadde tilta for lenge siden. Du er innmari flink og jeg er stolt av at du er min venn!
frøydis m/ 4 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 ÅÅÅÅ håper dere har kost dere med god mat nå!!! Lykke til om 2 dager. Det er ikke lenge til......... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå