TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvordan er det med deg? Her har jeg fått vondt i hodet,mensmurringer og sist men ikke minst sopp. *knis* Har fått sopp med en gang jeg har vært gravid de to andre gangene, ikke at det egentlig er noe å rope Hurra for sopp da... ååååhhh...jeg er så spent! Men det er sikkert ikke noe denne ppen heller...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 åh, så spennende :) håper d er en liten spire hos deg:) var hos jordmor idag, testet negativt på urinprøve idag, men hun tok hcg blodprøve på meg, får resultatet fredag. når har du ikm?
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 åååhhhh.. det håper jeg og! Æsj da...så kjedelig! Men det kan jo hende at du har HCG i blodet da...spennende altså! Krysser det jeg har for deg! Tror jeg har IKM den 17. eller 18. men de syklusene mine er jo ikke helt gode da, så det er jo ikke godt å si egentlig... Føler vel egentlig at ikke det er noe denne gangen heller, eller rettere sagt man blir jo litt redd for å håpe når man har gått på en del "symptomsmeller" ;o) Vi vil i Marsklubben:o))))
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Har på følelsen at EL har vært sein. Men d er litt rart og. For tappen kjentes ikke åpen ut forrige helg, da jeg hadde en del utflod. Rett før jeg fikk positiv test i mars, så kjente jeg litt på tappen og da var d veldig "hovent" inni der, d har d vært i ei uke nå. Det har d aldri vært rundt EL-tiden. tror også at WY har klussa litt til. Hvis TR kommer, da skal jeg bare ta WY etter at EL er ferdig. har bestilt og fått 21 eggl tester, hehe... Ringte til en helsekostbutikk idag og spurte litt ang WY. Kunne visst begynne med den når en selv vil. Fikk usikkert svar om WY kunne forskyve EL og om WY kunne utsette mensen. Men d var uansett veldig individuelt hvordan kroppen reagerer på WY'en. 10dager igjen da ca til IKM, du går i en spennende tid nå håper så at d er en spire hos deg nå
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Ok... det kan jo hende den har vært sent ute ja... men at du er gravid kan jo godt hende:o) det med tappen høres jo veldig bra ut da! håper det sitter en spire altså i Ja, det kan jo hende WY har klusset det til for deg... du får prøve å ta det fra El til IKM neste gang, om det blir noen neste gang i løpet av de neste 10 mnd da;o), og se om det forandrer sakene... men det er nok individuelt hvordan kroppen reagerer på WY ja... Ja, det er velnoe sånt igjen til IKM ja... men er litt usikker på om jeg faktisk hadde EL litt tideligere denne gangen, og at IKM egentig er noe nærmere enn 10 dager... så det blir spennede å se altså! Med min syklus så skal du se at jeg ikke har hatt EL i det hele tatt... ;o) tenk deg om vi kunne komme oss over i 1. trimester sammen da:o) det hadde vært så koselig! nesten alle andre jeg har blitt kjent med her er jo forsvunnet over til trimestrene, så nå er det søren meg vår tur altså! håper på en spire hos begge nå) Det har vi søren meg fortjent! klemmer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 nå kom mensmurringene, så syns jeg at jeg flyr på do ganske ofte idag.. Håper så på en spire hos oss nå :) Krysser alt jeg har og ber til høyere hold :) klemklem
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 hei og hååååå)))) Satser på spirer:o))) Krysser alt jeg har og ber OGSÅ til høyere hold:o)))
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 hvis du orker en gang da, så se på meg? f 191286 og samb 200883
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2008 ja, men da må du huske at jeg ikke er dreven på det altså) Får opp nei på graviditet nå, men får opp at du blir det i august... Håper pendelen viser feil da! klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 har egentlig mista litt trua på denne pp her, selv om ingen TR er i sikte, men kjedelig med neg tester hele tiden. Lurer på hva hcg prøva sier om fredagen:) håper du har rett i august ihvertfall klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2008 Ok... Ja, det er skikkelig kjedelig å bare få negative tester nå maner langt over IKM! Ja, vi får håpe du enten er gravid, eller at det er rett trundt hjørnet! ) klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 heia. hvordan går d? jeg har som smått begynte å spotte så håpet er nok ute! Når du hadde så lange sykluser, hva gjorde du da, når du regnet ut eggløsningen? tok du en sånn ca syklus dag på 28 likevel..? Har tenkt å prøve meg på temping nå..begynner vel imorgen, når TR har kommet for fullt.. nå skal jeg legge meg, er sliten etter en lang dag ute i finværet :) klemklem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. juli 2008 Dytter opp, så skal jeg få svart deg i løpet av dagen ire:o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 hcg prøva var negativ. Spotter mer idag og TR er nok like rundt hjørnet.. men optimismen er på topp til en ny pp klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2008 Hei på du... Så kjedelig da ire:o( Men jeg har skikkelig troa på neste pp for deg jeg altså! Krysser fingre for en positiv test neste pp da... ) Beundringsverdig den optimismen din:o) Slenger meg på den jeg... aner ikke om det har klaffet denne ppen jeg. Har masse murringer, men det har jeg jo hver gang... så i morgen skal jeg på utdrikningslag og koooose meg. Orker ikke leve som om jeg er gravid hver pp altså. men tenk om det sitter en spire denn ppen da ire... *sukk* jeg hååååper så inderlig at det er vår tur snart! Du skal i helgen da? Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 skal krysse alt jeg har for deg:) nei, man blir gal, hvis man skal leve som gravid hver pp. Klarte holde meg lenge med denne symptomjakta mi nå, men kvalmen som kom brått, gjorde meg enda mer spent på hva som var på gang men d var ingenting denne pp heller.. Vi har satt august mnd som mål inntil videre, med aktiv prøving, så ikke både baby og bryllup kommer oppå hverandre. Det er vel etter august d klaffer, hvis man ikke tenker så mye på prøvingen, hehe, men vil jo at d skal klaffe da så får vi heller utsette bryllupet litt evt. Har fri helt til neste fredag, blir kjempe deilig håper på godvær, men d må jeg nok lete langt etter ser d ut som. Men skal opp tildlig i morgen å slikke litt sol, før regnet kommer Vi driver med siloslåtten på gården, så her er d fullt kjør, men blir nok ferdig i morgen syns jeg har stått på kjøkkenet i 3 dager nå, å bare laget mye mat til dem som holder på med silo'en. Men jeg er vel kanskje litt flinkere til d enn å kjøre traktor da, hehe. Ellers skjer d lite her, resten av helgen. Søndag kommer bestemor til samb min, hun bor i tønsberg/ramnes + fetteren til samb med dame og unger. Dem skal bo hos svigers, som bor 300m unna oss, så da blir d liv og røre tenker jeg.. Men skal være med ei venninne på shopping en dag og min kommende svigerinne å handle inn til barnedåp som er den 20.juli, vi skal være faddere åh, gleder meg :) hun skal være min forlover da, altså søstra til samb Ja, da var vel egentlig både helga og neste uke gått skal jobbe fra fredag kveld til lørdag kveld da (neste uke), bare 1 døgn, siden d er barnedåp. Så har jeg ferie i uke 30,31 og 32 d skal bli godt er litt lei jobben nå, godt å få en avbrekk Ellers da, bra med deg ellers bortsett fra all babysnakk/prøving og alt ? klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. juli 2008 Takk for kryssede fingre:o) Hååååper:o) Ja, du skal jammen se at den sitter i august du:o) når var det bryllupet igjen? ) Så koselig! Blir det stort bryllup eller? ikirken? åååhhh... jeg er en håpløs romantiker jeg visstnok;o) Elsker bryllup og babyer *fnis* Hehe... nei det været ser ikke akkurat lovendes ut her i vestfold:o( og jeg som skal på utdrikningslag imorgenn og greier... håper det blir bra da! kjenenr jeg er litt stressa på den drikkinga. redd for at jeg kan være gravid, og at jeg skader det...åååååå... litt frustrerende altså! Men har liksom lovet meg selv å leve normalt når det ernoe ekstra som skjer. det tar jo søren meg tid det å bli gravid, så da må en jo kunne leve ved siden av prøvingen... Jeg hadde nok latt være å drikke om det ikke var så få som kom. Vi blir veldig få, og da føler jeg liksom at jeg må være med.Fårlitt vondt av bruden altså( HUn er såååå gira på det utdrikningslaget, såejg er redd hun blir litt skuffa... Det blir nok godt med ferie ja:o) Du går ut i ferie nåe jeg begynner å jobbe du... ;o) Så allright å ha en så godt forhold til svigerinna si da:o) Moro! det er jo så stas å være faddere! Handlerdere iTønsberg da eller? Her blir det hunderfossen og kos den uka som kommer. den eneste uka mannen min har ferie... så denskal nyyyytes max! Skal dere noe spesielt i ferien da? må nesten legge meg nå jeg... tidlig opp, og litt forskjellig som ksal ordnes nå før morgendagen:o) Sov godt! klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 11. juli 2008 #18 Skrevet 11. juli 2008 nei, vi bor i oppland vi, jeg og samboeren på bjorli og svigerinna mi 3 mil unna, så vi skal sikkert til otta på handel. Vi har satt 25.juli som en dato, neste år i kirken ja og d blir nok stort bryllup, har en stor familie og mange venner:) men d blir koslig da og forhåpentligvis bare en gang i livet,så da får en unne seg litt ekstra så fra august/september, må d nok bli en del planlegging godt å ha en del unnagjort, hvis noe spesielt skjer :) ja,nei, d er ikke enkelt om en skal drikke eller ikke, går jo an å ta ett eller to glass vin:) du får se an fomen din i morgen Vi skal nok ikke så mye i ferien,må en tur til oslo til to kusiner da blir d nok bare meg som reiser.. kanskje jeg får med min søster og. Vi prata på å ta en tur til bestemor til sambo, tønsberg, men vi får se:) er ikke helt sikkert at sambo får ferie heller....han vil nok jobbe, kjenner jeg han rett :) ja,skal snart finne senga jeg og snakkes, klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. juli 2008 Jeg kommer meg jo aldri i seng!!! hmf.... Herregud, det var jeg som røra... fikk det for meg at du bodde i Holmestrand... hihi... Leia bor der skjønner du;o) Blander litt da vettu... skal svare deg senere jeg... nå MÅ jeg sove litt:o) nattinatt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå