Gå til innhold

hjelp.. Bryllup med baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert i bryllup og det er laangt unna. Mannen min skal på jobb mandagen så vi kan ikke kjøre bil, og det hadde uansett vært altfor langt for vesla.

Hun blir 6 mnd når vi skal i bryllupet, og jeg fullammer, hun tar ikke flaske. Hadde planlagt å ta med en tredje person som kunne passe henne, men nå skal vi kjøpe hus og dersom vi tar med en barnevakt så blir det fort 10000 kr med gave, hotell, fly, leiebil og nye klær. Prøver å spare det vi kan før vi skal kjøpe huset, for vi trenger en del møbler og må pusse opp der også.

Hva ville dere gjort? Alternativene blir vel å ta henne med i bryllupet, så får hun sove i en stillere krok der, eller at mannen min ikke blir med i bryllupet, men er igjen på hotellet med henne..

Vet ikke hva vi skal gjøre, jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde (spurt brudeparet først hva de syns om ideen) tatt med både mann og barn (det er din venninne som skal gifte seg?) og så evt sendt mann hjem med barn dersom det blir for mye ståk. Det hadde jeg i alle fall slappet mest av med selv så lenge hun heller ikke tar flaske :o)

Skrevet

Forklar situasjonen for brudeparet og spør om du kan ha henne med. Sannsynligvis vil de heller at du kommer med barn enn at du ikke kommer i det hele tatt. Dessuten er det jo forskjell på å ha med seg et spebarn og å ha med seg en liten rakker på 2-3 år som ikke kan være i ro et sekund ;)

Skrevet

Ja jeg får spørre henne og håpe på det beste.

Jeg hadde ingen problemer med at noen av gjestene hadde babyer med seg, men det kommer jo helt an på hva slags selskap de har planlagt. Jenta vår er vanligvis veldig rolig og grei, men kan jo hende hun blir liggende og "kvitre" og "prate".

Takk for synspunkter, ser i alle fall at det ikke er helt fjernt av meg å spørre om å få ta henne med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...