juniorkrabaten Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har opplevet dette og kan si noe om hvor lenge fosteret kan være dødt før man begynner å blø? har en så intens følelse av at det ikke er bra i magen min, men har ikke beg. å blø. har mistet tre ganger tidligere men har da beg. å blø i uke 8 ca. er nå i følge barn i magen 12 uker. noen som kan dele sine erfaringer? er også nervøs fordi alle symtomer er plutselig borte, ingen kvalme, ingen oppblåst mage, ingen ømme bryster, heller ikke så trøtt lenger. kanskje ikke så gode tegn?? hjelpe noen?
småsmurf Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Tror ikke du skal bekymre deg, ettersom det er helt vanlig å miste symptomene rundt ca uke 12! Vær glad! Men for å svare på ditt andre spørsmål, så har jeg ei vennine som har hatt 2 sa. En i uke 10 og en da hu var i uke 14 eller 15. Hun blødde ikke på noen av dem, oppdaget begge pa på ul, og da hadde fosteret visstnok vært dødt i 2-3 uker. Men du skal vel sannsynligvis snart på ul, så da får du jo sjekket det;)
Minesmå:)+en til! Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hvis du er sååå bekjymret hadde jeg ringt legen og fått henvisning til UL. Husker fra sist svangerskap at mange av symptomene avtok rundt uke 12... Alt er nok helt fint! Lykke til
juniorkrabaten Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 hei sann jenter! takk for svar. har time på sykehuset for UL på torsdag. nesten så jeg ikke har lyst til å reise, er så redd for å få høre hat det er dødt. Da blir det fjerde gang på rad:( de andre gangene har jeg beg. å blø, men har hørt som en av dere forteller at noen kan ha gått med dødt foster i flere uker uten å vite det. tenker at dette kanskje kan ha skjedd med meg. Godt å høre at symptomene avtar ved uke 12. har hatt et svangerskap og har en gutt på 2 år men den gang var jeg ikke bekymret for sa eller ma for det hadde aldri skjedd meg før. takk for svar.
Snoopy m/ spire *Fødeklar* Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei du. Jeg opplevde en MA i slutten av februar. Det ble oppdaget i uke 11, men fosteret hadde vært dødt i nesten 4 uker. Men jeg hadde ingen "symptomer" på at ting hadde gått galt. Symptomene forsvinner gjerne mellom uke 10-14, det er helt normalt!! Dessuten, du har en sønn fra før, så det er ingen grunn til at det skal gå galt enda en gang. Du har nok hatt din del av statistikken! Vet at det er vanskelig å ikke bekymre seg når man har opplevd at det har gått galt tidligere. Jeg er 12 uker snart selv, og klarer heller ikke helt å tro at dette skal gå bra, men jeg har sett en levende spire for 2 uker siden, og skal på enda en ul på mandag. Jeg krysser fingrene for at det går helt fint for oss begge to!! Og gled deg til ul på torsdag, det kommer til å gå kjempebra!!
juniorkrabaten Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 takk skal du ha:) hjelper med litt oppmuntring. skal tørke tåren fra øyekroken og forsøke å jobbe litt igjen. takk for svar
smurf 77 * har født Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 hei, jeg hadde en MA med utskraping da jeg avr 11 uker, fosteret døde i uke 6. jeg hadde ingen blødning eller vondt!.....dette var i april/mai 2008. er nå gravid igjen og fikk innvendig ul etter 4 uker og tar hcg blodprøver. tok en på mandag skal ta ny hcg blodprøve imorgen for å se om det er stigning! lykke til på ul torsdag-håper det går bra!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Jeg opplevde en ma i feb-08! Var på tidlig ul, pga litt brunlig utflod som kom og gikk! Var ikke noe hjerte å se, var da 10 uker, og de regnet med det hadde vært dødt siden uke 6! Hadde verken hatt vondt eller blødd! Dette er 5 gangen jeg er gravid!Første gang endte i en sa, andre gang en søt liten datter, tredje gang endte i en sa og fjerde endte i en ma! Sitter nå her, femte gangen, og håper på alt denne gangen går alt bra! Har en god følelse og har sett hjerte:) Ny ul på mandag, er da i uke 12! Symtomer kommer å går, og alt vokser i rykk og napp! Tror nok alt er bra, men skjønner at du er bekymret, det er jeg også! Men tror og håper vi har fått vår del!! Masse lykke til!Prøv å tenk gode tanker!
Giinaღ Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Min MA ble oppdaget i uke 10 og spiren hadde vært død i 4 uker... Er VELDIG vanlig å ikke kjenne mye i uke 12. Så aller helst går det nok bra denne gangen Følger etter deg inn på 2.tri om 1 uker YOHOO!!!!
juniorkrabaten Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2008 takk for alle svar, jeg håper og håper også gru gleder jeg meg til torsdag:) smurf 77 hva slags blodprøver tar du? kan du forklare hva det er? er det noe jeg kunne spurt om også?
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Hei. Jeg mistet i MA i uke 13. Sykehuset mener det ikke har vært liv siden uke 9. Jeg hadde kun litt spotting og fikk beskjed både på legevakta og sykehuset, at så lenge jeg var 13 uker på vei og ikke hadde hverken ordentlig blødninger el smerter, var det ingen fare. Dette var torsd kveld. Fred morgen dro jeg til fastlegen min og han kunne konstantere at det ikke var liv lenger.Utrolig tøft! Dette var i slutten av november og nå er jeg endelig gravid igjen. Er 6+0 i dag. Kjempeglad, men også bekrymra og redd for at det samme skal skje igjen. Jeg krysser fingrene for deg! Lykke til, håper alt er bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå