Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Er tilbud på babyhuset her jeg bor, 1598,- for bilsete med base. Noen som har positive eller negative erfaringer med dette sete? http://www.baby-huset.no/productview/19416754/
Mom for two Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Vi har også kjøpt dette setet på salg i sverige til ca 1100 nok og er veldig fornøyd. Denne testen viser også at det ikke var så dumt valg:http://forbrukerportalen.no/Tester/2008/test_av_bilbarneseter Lykke til!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Har også dette setet, men har ikke fått tatt det i bruk enda. Regner med det ikke er mange dagene til det er i bruk her i gården da
Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Takk for svar Nei er nok ikke mange dagene til du skal ta det i bruk, heldigen!! Du får komme med tilbakemld Hadde egentlig bestemt meg for maxi cosi, men fikk lyst til å spare noen kroner siden dette kommer bra ut i testene og fikk det anbefalt av en veninne som jobber i babybutikk.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 det kom veldig bra ut i forbrukerombudets tests:)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 hadde graco sist, og kjøpte ny graco stol til denne som kommer nå også=)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 jeg var IKKE fornøyd med graco setet vi hadde til pia vår !! d var altfor bratt å sitte i, liten plass, selv om hu ikke er over gj.snittet stor, å bare "snodig", hele setet...;-/ veldig misfornøyd med d !! skal IKKE ha acta graco igjen... blir maxi cosi eller sånn izi sleep (be safe?) nå neste gang... =)
Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Høres lovende ut Da tror jeg at jeg går for det. Kanskje tidlig å kjøpe bilsete nå? Men virket som det var et tilbud. Er bare 22+5.
Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2008 Var det denne modellen du hadde også? Virker som de har forbedret sete og at dette er en ny modell? Får se på det i butikken, men tror nok jeg går for det likevel.
Ladybug~N&E Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 acta graco logico s er en utbedret utgave av "gamle" acta graco. på basen er det en skruknott. samme knott man bruker til å stramme beltet. når man skuir på denne heves basen og setet legges litt lenger bakover. ikke til liggestilling selvsagt men godt bakover så babyen får en god bakoverlent stilling. vi har dette setet og er veldig fornøyd!!! han har ligget/sittet godt hele tiden. nå har vi byttet til et større og da valgte vi også et sete fra acta graco. cosmic comfort heter dette;) veldig fornøyd der og så for det har samme funksjon, man kan skru opp sittedelen så babyen ikke sitter som en prest;) synes du skal slå til nå jeg! anbefaler dette setet på det varmeste;)
Glad-mamma:) Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Hei vi har også kjøpt dette setet inkludert base på Reflex til1399kr. Har ikke fått tatt det i bruk enda, men virker kjempe bra. Gleder meg til å ta det i bruk!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 jeg har d fra i forfjor... fikk d av ei venninne vi, derfor vi tok d =) så d er nok kommet nye å bedre nå =) smak og behag, sier nå jeg=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå