3 blå Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har et gavekort på fotbehandling, men jeg lurer litt på å bytte det i kunstige negler. Det koster 700 kr, så jeg tenker at det bør jo helst vare en stund. Noen som vet?
hit og dit Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Dei støypte neglene eg hadde var eg inne og fiksa på tredjekvar veke, for då var det vokst ut for mykje av mine negler nederst. Eg var veldig fornøyd med mine, og skal ta nye etter sommaren. Eg orker ikkje ha det i norge, me bur i Ungarn, for det er alt for dyrt. Då eg tok det av måtte dei slipast ned. Det var litt arbeid det og, så sjekk om det er dyrt.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 jeg er negldesigner og jeg anbefaler å ta etterfyll hver 3 eller 4 uke. kommer ann på hvor fort neglene dine vokser. hvis du skal ta de av trenger du ikke gjøre det hos negldesigneren, men du kan kjøpe aceton på apoteket og sitte med neglene i det.. det tar lenger tid, men blir billigere.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 jeg har alltid blitt skuffet over mine støpte negler. de har aldri sett like fine ut etter 1 uke også har trangen til å plukke på de begynt. det er som om de blir tykkere på en måte og glippen mellom neglebåndet og neglen blir for tydelig. men er litt ocd på dette her da. lim på neglene ble finere og lettere og billigerer og mindre ødleggende syns jeg da. men nå har jeg endelig sluttet å bit på mine egne så naturlig er penest
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 ikke lim PÅ neglene, men lim-på-neglene.. de man kjøper på parfymeri feks..
hit og dit Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Det har litt med kvaliteten på arbeidet å gjer. Ei eg gjekk til i starten var elendig. Neglene vart tjukkare og tjukkare for kvar gang, og det var alltid ei lufboble på ei eller to negler. Neste som eg gjekk til var mykje flinkare, kan ikkje sammenliknast ein gang. Litt tjukkare vart jo neglene, men det var ikkje mykje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå